Kun kirjaudut hotelliin
haluatko avaimen nopeasti?
pidätkö jos sinulta kysytään matkan tarkoitus?
Mitä sellaista toivoisit virkailijan kysyvän mitä ei yleensä kysy?
ja mitä pitäisi tapahtua, että tuli wow efekti jo checkin?
Kommentit (9)
Haluan avaimen huoneeseen, kylmän kaljan enkä vastaa kysymyksiin.
eivät lämpimikseen kysy matkan tarkoitusta. eri tarkoituksiin eri verot, matkailutilastot jne. luulitko, että sinun yöpymisestäsi olisivat muuten kiinnostuneita? huoh.
Hyvin on aina sujunut kirjautuminen.
Kirjautumislomakkeessa on kysymys matkan tarkoituksesta.
Lähes poikkeuksetta kaikissa niissä hotelleissa joissa check in:iin yritetään wow!-efektiä se check in viluttaa. En halua nojatuolia. En halua luentoa hotellista. En halua eksoottista drinkkiä. En halua kyypparia ohjaamaan minua check in tiskille. En halua tyyppiä joka yrittää ottaa kantaakseen tietokonelaukkuani.
Haluan vain sen hemmetin avainkortin nopeasti. Jos se on valmiiksi odottamassa niin check in on paras mahdollinen.
Se on nykyään kortti, ei mikään avain.
Hiltoneissa annetaan aina se pikkuleipä. Ei maistu
Mä haluan täyttää sen matkustajakortin toimivalla kynällä (voisko tämän saada tehtyä kuten lentojen check-in'n mobiilina?) ja saada sen avainkortin käteeni ilman odotteluja, voin vaihtaa peruskohteliaisuudet (Olipa siellä sateinen ilma, onneksi ei ollut ruuhkaa ratikassa, kiitos, hyvää päivänjatkoa) ja menen suoraan hotellihuoneseen. Siellä laitan laukun pöydälle ja käyn läpi patjan, että löytyykö lutikanjälkiä, jos löytyy, painelen takaisin respaan ja pyydän uuden huoneen. Jos ei löydy, niin puran laukusta tarpeelliset kamat, isken läppärin pöydälle lataukseen ja katon, ehdinkö syödä jotain ennen kokoukseen lähtöä.
Ihan kiva olisi, jos siinä respan läheisyydessä olisi tarjolla joko vesiautomaatti tai vaikka vesipulloja, mitään muuta en edes halua nähdä. Wow-efektit on yleensä pahalla tavalla wow - ei ooo totta. Ja sit mä vaihdan hotellia. Mä en halua sirkushuveja enkä viimeistä designiä, sen saa Paris Hilton ja Kim Kardashian klaaneineen pitää.
Paha sanoa, kun lähes poikkeuksetta respoissa on niin ystävällisiä ihmisiä ja asiat hoituu joutuisasti.