Ahdistaa mennä DNA-kauppaan
Tuli viesti, että pitäisi vaihtaa SIM-kortti. Ahdistaa siksi, että myyjät yrittävät tyrkyttää samalla kalliita palveluja.
Kommentit (15)
Voiko kortin tilata postissa kotiin ja vaihtaa itse? Tai joku läheinen vaihtaa, jos itselle jostakin syystä hankalaa.
Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.
Vierailija kirjoitti:
Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.
Aion sanoa samantien ääntä korottamalla ei kiitos, mutta silti tuo palvelujen tyrkyttäminen kyrsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.
Aion sanoa samantien ääntä korottamalla ei kiitos, mutta silti tuo palvelujen tyrkyttäminen kyrsii.
Mullekin alkoi nuori mies vaahdota, että on ihan tyhmää maksaa nykyisestä palvelustani niin paljon kun heiltä saa paremman tarjouksen, ja heidän nettinsä on nopeampi eikä hän käsitä miten pärjään nykyiselläni, ja että vähintäänkin paremman asiakaspalvelun vuoksi minun pitäisi vaihtaa heille sekin palvelu, joka heiltä ostettuna tulee kalliimmaksi. Joo ei. Kuinka idioottina asiakasta uskalletaan nykyään pitää? Vapaus valita ei kuulu ainakaan periaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.
Aion sanoa samantien ääntä korottamalla ei kiitos, mutta silti tuo palvelujen tyrkyttäminen kyrsii.
Mullekin alkoi nuori mies vaahdota, että on ihan tyhmää maksaa nykyisestä palvelustani niin paljon kun heiltä saa paremman tarjouksen, ja heidän nettinsä on nopeampi eikä hän käsitä miten pärjään nykyiselläni, ja että vähintäänkin paremman asiakaspalvelun vuoksi minun pitäisi vaihtaa heille sekin palvelu, joka heiltä ostettuna tulee kalliimmaksi. Joo ei. Kuinka idioottina asiakasta uskalletaan nykyään pitää? Vapaus valita ei kuulu ainakaan periaatteisiin.
Tää on mulle varma loppu etten osta mitään jos mua pidetään tyhmänä.
Samon se jos mun tarpeita ei kuunnella.
Taidankin syksyllä tilata kännykän enkä hakea liikkeestä
En minäkään niistä pidä. Seuraavaa puhelinta en osta DNA:lta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.
Aion sanoa samantien ääntä korottamalla ei kiitos, mutta silti tuo palvelujen tyrkyttäminen kyrsii.
Mullekin alkoi nuori mies vaahdota, että on ihan tyhmää maksaa nykyisestä palvelustani niin paljon kun heiltä saa paremman tarjouksen, ja heidän nettinsä on nopeampi eikä hän käsitä miten pärjään nykyiselläni, ja että vähintäänkin paremman asiakaspalvelun vuoksi minun pitäisi vaihtaa heille sekin palvelu, joka heiltä ostettuna tulee kalliimmaksi. Joo ei. Kuinka idioottina asiakasta uskalletaan nykyään pitää? Vapaus valita ei kuulu ainakaan periaatteisiin.
Tää on mulle varma loppu etten osta mitään jos mua pidetään tyhmänä.
Samon se jos mun tarpeita ei kuunnella.
Taidankin syksyllä tilata kännykän enkä hakea liikkeestä
Mikset osta Prismasta? Siellä ei tyrkytetä palveluja.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään niistä pidä. Seuraavaa puhelinta en osta DNA:lta.
Niiden strategia on myydä puhelin edullisesti, mutta sitten tyrkyttää ja jankuttaa asiakkaita ostamaan kalliita palveluja.
Minkätakia ne vaihdattavat uuden simmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.
Aion sanoa samantien ääntä korottamalla ei kiitos, mutta silti tuo palvelujen tyrkyttäminen kyrsii.
Mullekin alkoi nuori mies vaahdota, että on ihan tyhmää maksaa nykyisestä palvelustani niin paljon kun heiltä saa paremman tarjouksen, ja heidän nettinsä on nopeampi eikä hän käsitä miten pärjään nykyiselläni, ja että vähintäänkin paremman asiakaspalvelun vuoksi minun pitäisi vaihtaa heille sekin palvelu, joka heiltä ostettuna tulee kalliimmaksi. Joo ei. Kuinka idioottina asiakasta uskalletaan nykyään pitää? Vapaus valita ei kuulu ainakaan periaatteisiin.
Eipä heidänkään netit olisi yhtään sen parempia vaikka kuinka suu vaahdossa sitä paasaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään niistä pidä. Seuraavaa puhelinta en osta DNA:lta.
Niiden strategia on myydä puhelin edullisesti, mutta sitten tyrkyttää ja jankuttaa asiakkaita ostamaan kalliita palveluja.
Kyllä. Osaan pitää puoleni ja pidänkin, mutta en mene kauppaan joutuakseni painostettavaksi. Siitä tulee inhottava olo.
Minulla puoliväkisin taannoin vaihdatettiin 3g-4g:n nopeus putosi n.20mt-1mt, käskivät uuden 4g:n lukita nopeampaan 3g:n. Oli paljon muutakin ja maksoin 50 vaihdoistani päästäkseni eroon sonerasta.
Älä sitten mene vaan pyydä lähettämään se.