Täydet tissit yöllä
Meillä on ollut luksusta, kun poitsumme (kohta 5,5kk) on nukkunut muutaman yön 21-4, kun aiemmin heräili vähän väliä. Kysymykseni koskeekin nyt imetystä, eli miten helpotatte oloa kun tissit aamuyöllä on räjähtämässä :) ? Kun yleensä olen imettänyt parin tunnin välein niin tuo pitkä väli on aika tuskaa. Vai mahtaakohan tissit "oppia" tuottamaan tarpeellisen määrän maitoa kun aikaa kuluu toivottavasti niin että pitkät unet jatkuu? Vinkkejä otan vastaan, vaikka olen kyllä onnellinen kun saan itsekin nukkua pidemmän jakson ! Viime yönä heräsin täysiin tisseihin enkä pojan ääniin...
Mukavaa viikonloppua kaikille. :)
Kommentit (2)
Aika nopeasti ainakin mulla on maidon tula aina mukautunut syölmisen määrän mukaan. Varsinkin jos päivälläkin on pitempiä imetys välit. Jos vauva on kova ilta tankkaaja ni siitä voi johtua että tissit sitten yöllä täyttyy.
Aamulla on sitten räjähdyspisteessä olevat tissit. Lypsän rinnat heti aamulla ja pistän maitoa pakkaseen. Sen jälkeen vielä imetän. En mie oo jaksanut yöllä alkaa lypsämään. Meidän neitikin nukkui kerran 9,5 tuntia syömättä.
Tytteli-83 ja neiti 3kk