Mistä se johtuu että pariskunnissa aina mies tekee tietyt työt ja naiset ei koskaan?
Esimerkkejä joita naiset ei tee.
Peruuttaminen peräkärry perässä
Moottorisahan käyttö
Auton korjaaminen tai huoltaminen
Seinään reiän poraaminen
Työkoneilla työskentely
Työkalujen käyttö
Remonttihommat kotona
Mikä näissä on niin vaikeaa ettei naiset osaa? Naiset yleensä katsoo vieressä kun mies tekee, nainen korkeintaan on auttavinaan ja tekee yksinkertaiset jutut kuten risujen kantamisen,työkalun ojentamisen jne..
Kommentit (11)
Jaa, kyllä minä vaan olen tehnyt noista melkein kaikkia. Autoa, peräkärryä ja moottorisahaa tosin ei ole.
Taas tämä "miksi naiset eivät"- urpo.
Palstan tyhmin inzeli.
Mene lääkäriin.Nainen tekee mitä naisen pitää tehdä.
Nainen tekee mikä sujuu luonnostaa ja mies tekee mikä sujuu luonnostaan.
En tehnyt puutöitä koulussa, joten en ole kätevä työkoneiden kanssa tai autonkorjaamisessa, mutta tiedän muutaman naisen jotka mielellään tarttuvat noihin töihin.
Ei nyt tehdä sukupuolikysymyksiä näistä, vaan että työt jaetaan luontaisen kiinnostuksen ja osaamisen mukaan.
Ei meillä kumpikaan tee noista mitään :D Paitsi mä poraan reiät seinään kun mies antaa poran valmiina käteen.
Meillä tehdään ruokaa, siivotaan ja hoidetaan lapset ja niiden asiat. Varsin 50/50 kaikki nämä. Ilmankos ollaan onnellisia ja rakastuneita edelleen <3
Jos tekisin nuokin työt niin miehen ei tarvisi tehdään mitään.
Minä teen noita kaikkia 😄 mitä ihmettä? T. N40
Mulla ei ole ajokorttia. Käytän työkaluja kun on tarve siihen. Osaan asentaa pyykinpesukoneen. Asumme vuokralla joten remontteja ei voida tehdä.
Voisin yhtälailla luetella, mitä mies ei tee.
Mutta se ei ole minulle ongelma.
Moottorisahaa en ole (vielä) käyttänyt, kaikkia muita olen tehnyt.
Teillä on ihan teidän työnjaot. Älä yleistä.