Huomaako mies naisen halun
Mulla on miespuolinen ystävä, johon olen rakastunut ja jonka kanssa vietän aikaa. Mies ei tunne mua kohtaan samoin, mutta haluaa viettää mun kanssa aikaa, bailataan yhdessä, hän on yöpynyt mun luona, mitään seksuaalista ei ole koskaan tapahtunut. Ei ole homo eikä aseksuaali. Yritän peitellä haluani hänen seurassaan, mutta enpä tiedä, onnistunko tässä. Kysynkin nyt, huomaako tavallisessa kanssakäymisessä mies, että nainen haluaa häntä? Onhan tämä mulle välillä vähän repivää, mutta en halua ystävästäkään luopua.
Kommentit (14)
Riippuu naisesta ja siitä miten kokenut mies on
.
Oman kokemuksen mukaan 6/10 naisesta huomaa tosi selvästi
Kyllä varmasti huomaa!! Selvästi liian ujo tekemään aloitetta!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla niin, että mieskin yrittää peitellä haluaan? Huomaatko sinä sen?
Joskus olen huomannut vilkuilevan mun rintoja..mutta sit taas menee ihan pökkelöksi, jos tavatessamme halaan häntä kevyesti, ei aina vastaa halaukseen vaan seisoo kädet suorina. En kyllä huomaa mitään halua varsinaisesti..
Dbbdd kirjoitti:
.Oman kokemuksen mukaan 6/10 naisesta huomaa tosi selvästi
Tällä miehellä on vain vähän parisuhdekokemusta, ei aktiivisesti hae seurustelukumppania. En nyt itseäni hänelle tyrkytä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti huomaa!! Selvästi liian ujo tekemään aloitetta!
No, ei pitäisi ujostella mun seurassa. Ollaan tunnettu jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Dbbdd kirjoitti:
Tällä miehellä on vain vähän parisuhdekokemusta, ei aktiivisesti hae seurustelukumppania. En nyt itseäni hänelle tyrkytä.
Vaikea tosiaan sanoa kun itsekkin törmännyt ihan laidasta laitaan naisiin..
1 nainen kiihottuessaan, punastui, ääni alkoi väreillä ja silmiin tuli ns hullun kiilto, kun hän kastui kunnolla haistoin myös hänen kiima nesteensä.
Vastaavasti tapailin yhtä naista kaveri / säätö mielessä ties kuin kauan.. Kunnes hän kysyi suoraan et eikö pillu kiinnosta? Et oon halunnu sua sisään ekasta kerrasta lähtien.
Ffbjfk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dbbdd kirjoitti:
1 nainen kiihottuessaan, punastui, ääni alkoi väreillä ja silmiin tuli ns hullun kiilto, kun hän kastui kunnolla haistoin myös hänen kiima nesteensä.Vastaavasti tapailin yhtä naista kaveri / säätö mielessä ties kuin kauan.. Kunnes hän kysyi suoraan et eikö pillu kiinnosta? Et oon halunnu sua sisään ekasta kerrasta lähtien.
En noin suoraan voisi hänelle sanoa. Jotenkin olen ehkä odottanut, että hän vastaisi kosketukseen, mutta mies menee lukkoon. Sit minä peräännyn asialinjalle, vaikka haluaisin repiä vaatteet päältään. Oon varmaan niin susiruma tai jotain, ettei miestä vaan kiinnosta 😭
Vierailija kirjoitti:
Ffbjfk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dbbdd kirjoitti:
1 nainen kiihottuessaan, punastui, ääni alkoi väreillä ja silmiin tuli ns hullun kiilto, kun hän kastui kunnolla haistoin myös hänen kiima nesteensä.Vastaavasti tapailin yhtä naista kaveri / säätö mielessä ties kuin kauan.. Kunnes hän kysyi suoraan et eikö pillu kiinnosta? Et oon halunnu sua sisään ekasta kerrasta lähtien.
En noin suoraan voisi hänelle sanoa. Jotenkin olen ehkä odottanut, että hän vastaisi kosketukseen, mutta mies menee lukkoon. Sit minä peräännyn asialinjalle, vaikka haluaisin repiä vaatteet päältään. Oon varmaan niin susiruma tai jotain, ettei miestä vaan kiinnosta 😭
Laita jotain seksikästä päälle.. Vie juttu seksiin ota vaikka joku Iltalehden lööppi mistä alat jutella.
Kerää lattialta vaikka roskia suorinjaloin ja katso miten mies reagoi.. kosketa sisäreittä leikkisästi yms.
Mies ei ole kaveri, pitää sinusta. Ei olisi muuten sinun seurassa. Mä en ainakaan roiku naisten seurassa, joista en pidä. Mietin näiden naisten kanssa muutakin aktiviteettia. Naiset pitää seurastani ja kaikki muistavat mainita kauniin vaimoni.
Minä sanoisin suoraan, tai vain käyn asiaan. Eipä ole vielä kukaan hätistellyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole kaveri, pitää sinusta. Ei olisi muuten sinun seurassa. Mä en ainakaan roiku naisten seurassa, joista en pidä. Mietin näiden naisten kanssa muutakin aktiviteettia. Naiset pitää seurastani ja kaikki muistavat mainita kauniin vaimoni.
Mies on sanonut pitävänsä musta. Luulen, ettei hänellä ole romanttisia tunteita mua kohtaan, on sellainen kiltti mies, joka ei varmaan halua sänkyyn, jos ei ole romanttisia tunteita. oon vaan ns. hyvä jätkä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on sanonut pitävänsä musta. Luulen, ettei hänellä ole romanttisia tunteita mua kohtaan, on sellainen kiltti mies, joka ei varmaan halua sänkyyn, jos ei ole romanttisia tunteita. oon vaan ns. hyvä jätkä hänelle.
Haluaa ihan varmasti sänkyyn, muttei uskalla tehdä siirtoa. Pelkää pilaavansa koko jutun. Sun on pakko ottaa ohjat.
Ffbjfk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dbbdd kirjoitti:
MItenkäs reagoit, kun kaverinainen kysyi suoraan, eikö pillu kiinnosta? Oliko seksi hänen kanssaan ollut sulla mielessä?
Voisiko olla niin, että mieskin yrittää peitellä haluaan? Huomaatko sinä sen?