Täällä kun aina parjataan tietokonepelaamista, niin mitä sitten aikuinen mies saisi tehdä?
Kerrostaloasunnossa ei kummosta harrasteta. Telkkaria en omista, sieltä tulee vain aivotonta kuraa ja televisio näivettää ihmisen aivotoiminnan. Kerrostalossa ei tehdä pihatöitä eikä puutarhanhoitoa.
Kalastus ei kiinnosta eikä metsästys. Käyn kyllä ampumaradalla ampumassa, mutta sitä on vain kerran viikkoon.
Uimarannoilla taas alkaisi seksuaaliset himot hyrräämään kun siellä on seksikäsvartaloisia nuoria naisia. Eli ei sinne.
Omakotitaloon ei ole mahdollisuutta. Pelaan siis tietokoneella itsemurhayksiössäni. Voisitteko te tietokonepelaamista parjaavat kertoa, mitä aikuinen mies sitten saisi tehdä?
M38
Kommentit (40)
Ei kai sitä pelaamista paheksuta muuten kuin silloin, jos muu elämä kärsii? Jos lapset jäävät vaille huomiota, kun isi vaan pelaa, niin kuka sellaista viitsii katsella? Tai jos opiskelut ja työnteko ei maita, kun mieluummin vain pelaa päivät ja yöt, niin eikö sosiaalitukien maksajat saa tästä aiheellisesti närkästyä?
Vanhoissa kerrostaloissa on askarteluhuone kellarissa missä voi tehdä puutöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää käydä salilla mutta lihakset pitää tulla luonnostaan, liikkua luonnossa ja kaupunkitapahtumissa, shoppailla ja rakastaa matkustamista. Siinäpä alkuun tekemistä.
Ei oikein kiinnosta matkustaminenkaa. Eikä tällä tulotasolla hirveästi muutenkaan matkustella. Kuukausipalkka pyörii siinä 3500e kieppeillä, mutta yksin asuvana ei silti matkustella.
Lisäksi matkustelussa masentaa katsella onnellisia pariskuntia, kun jollain onnenpoikamiehellä on nätti ja sporttinen mimmi käsipuolessa eikä itse sellaista saa.
ap
Mitäs kyselet jos oikeat vastaukset ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää käydä salilla mutta lihakset pitää tulla luonnostaan, liikkua luonnossa ja kaupunkitapahtumissa, shoppailla ja rakastaa matkustamista. Siinäpä alkuun tekemistä.
Luonto käsite city-naaraalle on riittävän leveä tasainen polku. Joka kerta , no melkein joka kerta, citylady on törmännyt uskomattomiin tilanteisiin!
Vierailija kirjoitti:
Miten sviidussa se on naisten vika et te olette korkeimman omakätisesti kuohinu oman kognitiivisen suorituskapasiteettinne mielikuvituksen, suorituksen ja sosiaalistentaitojen osalta keskittämällä resurssinne ja osaamisenne peleihin jotka kertoo teille miten niitä pelataan?
Luuletteks te oikeasti et se ei tee teille mitään pitkällä juoksulla ja teidän ongelmat on OIKEASTI naisten vika?
Cmooon.
Tämä!
Ja sit nää gamerpojat on aina olevinaan niin kun ne ois fiksumpia tai älykkäämpiä.
Missä sen ois tarkotus näkyä sen fiksuuden? Onks se fiksua ettei huolehdi itestään tai ettei osaa opetella uusia asioita niin kun just sosiaaliset taidot?
Minä PELAAN!" Onko minulla hauras ego? Ylläpito voisi vastata½!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama muuten mut mä käyn salilla, luen kirjoja, piirrän, maalaan, musisoin, oikeastaan kaikki taiteet maksaa markan nykyään alottaa ja mahtuvat minne vaan ja sit ravaan naisissa ja olen onnellinen.
Sun tietokonepelit ei ole se ongelma, sun masentava elämä mitä pakenet niillä on.Kyllä itsekin käyn salilla ja lenkillä sekä pidän kunnostani huolta. Mutta saliin menee viikossa vain noin 4 tuntia, koska ei sinne asumaan mennä ja treeni tehdään tunnissa tehokkaasti. Samaten juoksulenkkiin menee viikossa noin 2-3 tuntia.
ap
No entäs ne muut jutut? Tiäks en minäkään oo ollu super invested harrastuksiin ennenkun oon alottanu ne, sillä panostuksella ja asioita tosissaan ottamalla syntyy se intohimo jota kautta esim just taiteet alkaa kiinnostaa ja niitä alkaa osaamaan, ei sitä ilmaseks saa odottelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama muuten mut mä käyn salilla, luen kirjoja, piirrän, maalaan, musisoin, oikeastaan kaikki taiteet maksaa markan nykyään alottaa ja mahtuvat minne vaan ja sit ravaan naisissa ja olen onnellinen.
Sun tietokonepelit ei ole se ongelma, sun masentava elämä mitä pakenet niillä on.Kyllä itsekin käyn salilla ja lenkillä sekä pidän kunnostani huolta. Mutta saliin menee viikossa vain noin 4 tuntia, koska ei sinne asumaan mennä ja treeni tehdään tunnissa tehokkaasti. Samaten juoksulenkkiin menee viikossa noin 2-3 tuntia.
ap
No entäs ne muut jutut? Tiäks en minäkään oo ollu super invested harrastuksiin ennenkun oon alottanu ne, sillä panostuksella ja asioita tosissaan ottamalla syntyy se intohimo jota kautta esim just taiteet alkaa kiinnostaa ja niitä alkaa osaamaan, ei sitä ilmaseks saa odottelemalla.
Ja ne intohimot on jotain mikä tekee susta mielenkiintosen muidenkin silmissä, erinomainen pohja itsetunnolle ja sillä kaataa naista iun heinää eli erinomainen investointi.
Mut se ei saa olla mitään tylsää homoa pelkstään poikien juttua jos naisia haluat, ensimmäistäkään naista ei kiinnosta sun bodaaminen tai auton rassaaminen, mieti termin unisex kiinnostus kautta, paitsi tietysti jos olet homo.
En ole kyllä tavannut yhtään naista kelle pelaaminen olisi ongelma ellei kyseessä ole uhkapelit.
Eikös se oli aikalailla sama että mitä aikuinen ihminen harrastaa kunhan se ei häiritse normaalia sosiaalista ja perhe elämää.
Jos taas kysyit että mitä tinderin bioon pitäisi laittaa etä naiset kiinnostuu niin matkustelu, luonto ja lukeminen.
T: toinen mies
Minulla ainakin ongelma on siinä, että kokemukseni mukaan pelaavat miehet sitten pelaavat usein myöhään illalla ja siitä lähtee meteliä. Joko itse peli pitää ääniä tai sitten huudetaan mikrofoniin pelikavereille jotain. Väkivaltapelien pelaaminen ei myöskään herätä ensimmäistäkään myönteistä ajatusta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Pelaamista moittivat sellaiset jotka eivät ymmärrä tai ole kokeilleen kuinka kivaa se on. Saa irtautua ankeasta reaalimaailmasta hetkeksi 👍
AHA... mulla ja muutamalla muulla on kyllä kyky siirtyä rinnakkaistodellisuuteen ihan ilman mitään aineita tai pelejä. Kannattaisi kokeilla ja huomata miten kivaa ja rentouttavaa se oikeasti on. Kun kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä tavannut yhtään naista kelle pelaaminen olisi ongelma ellei kyseessä ole uhkapelit.
Eikös se oli aikalailla sama että mitä aikuinen ihminen harrastaa kunhan se ei häiritse normaalia sosiaalista ja perhe elämää.
Jos taas kysyit että mitä tinderin bioon pitäisi laittaa etä naiset kiinnostuu niin matkustelu, luonto ja lukeminen.
T: toinen mies
Jää aika äkkiä kiinni, jos ei oikeasti harrasta näitä. Valehtelu on huono lähtökohta suhteelle itsessään eikä myöskään auta siinä, että löytäisi oikeasti samoista asioista kiinnostuneen ihmisen. Itse kirjoitin joskus kauan sitten treffiprofiiliin rehellisesti, että ainoa harrastukseni on animen katsominen. Miksi omia ajanvietteitä pitäisi peitellä, ei kaikkien tarvitse harrastaa matkustamista ja lenkkeilyä.
Se että ehdottaa uusia harrastuksia kuin valehteleminen.
Nuo nyt vaan sattuvat olemaan sellaisia mitkä myös naisia kiinnostaa. Anime taas kinnostaa huomattavasti pienempää osaa ihmisistä ylipäätään.
Ei niitä omia mielenkiinnonkohteita tarvitse peitellä, ne ei kaikkein yleisimmät harrastukset ovat vain sellaisia että ne edellä ei kannata treffailumaailmassa mennä ellei halua ehdoin tahdoin rajata mahdollisuuksiaan.
Erikoisemmat harrastukset voi myös kääntää valtiksi mutta silloin lähestymistavan on oltava erilainen ja esimerkiksi jos anime kiinnostaa niin mikset sitten yritä tavata ihmisiä ketkä myös harrastaa samaa, vaikkapa desucon tapahtuma voisi olla paikka missä voisi törmätä samanmielisiin ihmisiin?
Loppujen lopuksi parinmuodostus on aina kiinni sosiaaalisista taidoista ja tunneälystä. Niitä voi myös opetella.
Vierailija kirjoitti:
Se että ehdottaa uusia harrastuksia kuin valehteleminen.
Nuo nyt vaan sattuvat olemaan sellaisia mitkä myös naisia kiinnostaa. Anime taas kinnostaa huomattavasti pienempää osaa ihmisistä ylipäätään.
Ei niitä omia mielenkiinnonkohteita tarvitse peitellä, ne ei kaikkein yleisimmät harrastukset ovat vain sellaisia että ne edellä ei kannata treffailumaailmassa mennä ellei halua ehdoin tahdoin rajata mahdollisuuksiaan.
Erikoisemmat harrastukset voi myös kääntää valtiksi mutta silloin lähestymistavan on oltava erilainen ja esimerkiksi jos anime kiinnostaa niin mikset sitten yritä tavata ihmisiä ketkä myös harrastaa samaa, vaikkapa desucon tapahtuma voisi olla paikka missä voisi törmätä samanmielisiin ihmisiin?
Loppujen lopuksi parinmuodostus on aina kiinni sosiaaalisista taidoista ja tunneälystä. Niitä voi myös opetella.
No minua naisena lähinnä haukotutti ne loputtomat lenkkeilyt yms. harrastuksina. Jotenkin niin tylsän pikkuporvarillista, että halusin ihan tahallani omalla ilmoitustekstilläni kapinoida sitä vastaan. :D Enää minulla ei ole tarvetta yrittää tavata ketään, koska olen ollut jo pari vuotta naimisissakin. Löysin miehen, jonka kanssa bingetä animesarjoja yhdessä. Treffiprofiili ei liittynyt siihen enkä käy tapahtumissa, mutta olen ylipäätään ihmisten kanssa avoin ja rehellinen omista mielenkiinnonkohteistani.
Mieti kohderyhmäsi ja kohdenna viestisi sille on mielestäni parempi ohje deittailuun kuin kohdentaa viestinsä jollekin kuvitteelliselle keskivertomiehelle tai -naiselle. Ihmiset ovat erilaista eikä mitään yleisiä naisten kiinnostuksenkohteita ole edes olemassa, vaikka tietysti jotkin mielenkiinnonkohteet voivat olla ja ovatkin suositumpia kuin toiset.
Kyllä saa pelata ja pelaan itsekin. Tosin voisi olla ankeaa, jos se olisi ainoa tapa viettää vapaa-aikaa.
Pelaamisen lisäksi on kiva aina joskus käydä museoissa, puistossa, pyöräilemässä, keikoilla tai mikä nyt kutakin kiinnostaa. Yritän saada tavaksi lukea enemmän myös, sillä se on jäänyt ihan liian vähiin. Ja leffojen katsominen on aina hyvä vaihtoehto myös aikuiselle miehelle.
Minäkin olen pelaajamies, mutta sen lisäksi harrastan myös: pianon soittoa, lukemista, konserteissa ja museoissa käyntiä, elokuvien katselua kotona tai teatterissa, kirpputoreja.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen pelaajamies, mutta sen lisäksi harrastan myös: pianon soittoa, lukemista, konserteissa ja museoissa käyntiä, elokuvien katselua kotona tai teatterissa, kirpputoreja.
Sulla on tosi kivoja harrastuksia, sanoisin että peräti täydellisiä. Olisi paljon yhteistäkin tekemistä. Pianoa tai muutakaan soitinta ei varmaan moni osaa soittaa, mutta olisi ihana kuunnella!
On hyvä että on harrrastuksia. kannattaa tehdä joskus muutakin, kuten vain olla vaan.Auttaa pelaamisessakin pitkän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuota kylläkin näkee jatkuvasti, ja paljon. `Lähdin miehen mukaan, mutta täytyi kääntyä ovelta takaisin kun näin että sillä oli joku konsolipelikone olohuoneessa.`
Jostain syystä joillekin pelaaminen on joillekin _se_ pahin mahdollinen harrastus. Ei haittaa vaikka olohuone olisi täynnä tyhjiä kaljapulloja tai istuu koko päivät katselemassa jääkiekkoa, kuhan ei vaan pelaa...
Ei oikein kiinnosta matkustaminenkaa. Eikä tällä tulotasolla hirveästi muutenkaan matkustella. Kuukausipalkka pyörii siinä 3500e kieppeillä, mutta yksin asuvana ei silti matkustella.
Lisäksi matkustelussa masentaa katsella onnellisia pariskuntia, kun jollain onnenpoikamiehellä on nätti ja sporttinen mimmi käsipuolessa eikä itse sellaista saa.
ap