Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisin sairaanhoitaja/lähihoitaja/lastenhoitaja ja mitä näitä nyt on, niin ottaisin ja lähtisin aika nopeasti työstäni

Vierailija
17.06.2023 |

Vielä ehtii. Kuka hullu haluaa jäädä noihin töihin kun hallitus kyykyttää juuri tämän alan tekijöitä?

Kastukoon Suomen hoitojärjestelmä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karenssi

Vierailija
2/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja, tykkään työstäni ja en ole lähdössä mihinkään. Osaan seurata rauhassa miten tällaiset asiat etenee, ja miten ne käytännössä toteutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että perutaan virlä tuo palkaton sairauslomapäivä. Se on palkanalennus pienipalkkaisille jotka helposti ovat alttiita pöpöille esim. päiväkodeissa. Ei päiväkodin työntekijöillä ole varaa antaa mitään enää palkastaan pois. Työntekijät ovat myös eriarvoisessa asemassa toisiinsa nähden. Toiset sairastaa enemmän kuin toiset. Ei työntekijää saa sairastumisesta rangaista.

Luulen että aika älämölö ja kapina voi tästä heikennyksestä vielä syntyä.

Vierailija
4/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi äitini vähä aika sitten vaihtoi kunnallisesta isosta päiväkodista pois ja meni yksityiselle vammaisten hoitokotiin, jossa on parempi palkka ja äitini voi itse päättää omista työ ajoistaan.

Vierailija
5/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sh ja tykkään työstäni. Tällä hetkellä saa keikkailla niin paljon kuin haluaa, tuplaamisesta maksetaan HYVIN. Tällekin vuodelle 4 ulkomaanreissua maksettu. 38 lomapäivää mahdollistaa reissaamisen. Miksi lähtisin työstäni. Veronalennuksia tulossa.

Vierailija
6/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karenssi

45 päivää.

Vierailija
7/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkaton sairastaminen iskee pienituloisiin ja baisvsltaisiin aloihin. Muut tekevät työtä koyona etänä sairaanakin. He kärsivät joilla wtätyömahdollisuutta ei ole.

Vierailija
8/8 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdössä ollaan. Asumistuesta häviää se 300€ vähennys ja se tuntuu suoraan elämisessä. Se on jäätävä toimeentulotuelle. Tulkoon karenssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä