Hallitusohjelma vaikuttaa tosi hyvältä!
Kommentit (10)
Juha Mieto presidentiksi ja Vesa Keskinen adjutantiksi.
Minä olen ollut pienituloinen yksinhuoltaja 16 vuotta. Tai viimeisen parin kolmen vuoden ajan ehkä jo lähellä keskituloista. Siitä huolimatta ainoa tuki jota olen koskaan saanut on ollut lapsilisä yh-korotuksella. Olen tehnyt valinnat sen mukaan että palkka riittää elämiseen. Asunto on ollut pieni ja huonolla alueella, mutta lähellä työpaikkaa eli vuokra on ollut kohtuullinen eikä työmatkakuluja ole ollut. Vaatteet kirpparilta jne. En ole yrittänyt esittää parempituloista mitä oikeasti olen. Työssä olen käynyt puhtaasti rahan takia, koska ei ole kenenkään, ei edes yhteiskunnan, homma elättää ihmistä joka kykenee työtä tekemään. Jos voimavarat riittää tekemään 10 h töitä viikossa nii sit tehään se 10 h töitä viikossa eikä maata 24/7 kotona
Jos vihervassareita itkettä näin paljon, niin siitä voi päätellä, että oikeaan suuntaan ollaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vihervassareita itkettä näin paljon, niin siitä voi päätellä, että oikeaan suuntaan ollaan menossa.
En hirveästi havaitse vihervassareiden parkumisketjuja täällä vaan enemmän matalapalkkaisten ja työttömien huolta tulevaisuuden toimeentulosta Kokoomuksen jyrätessä hallitusohjelmassa. Moni taitaa olla persujen (entisiä) äänestäjiä..
Varmasti vaikuttaa kunhan se ei kosketa itseä, muilla kun ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Epäoikeudenmukaisuus, sehän se oikea aate on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäoikeudenmukaisuus, sehän se oikea aate on.
Ja oikeuden mukaistahan on se, että työtä vieroksuvat loisii töissäkäyvinen verorahoilla???
Olen samaa mieltä. Pienituloisena olen aina elänyt tulojeni mukaan. En koskaan ole saanut senttiäkään toimeentulotukea, sillä tulot ovat jääneet rajalle. Monet uuden hallitusohjelman muutokset olivat toivottuja ja odotettuja.