Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä porukka on niin äkäisiä Perussuomalaisille?

Vierailija
16.06.2023 |

mutta ei Kokoomukselle? Heidän aikaansaannostaan tämä enimmäkseen on. Monet näistä tämän päivän harminaiheista olisi voitu välttää ja säästöjä hakea vielä enemmän kehitysavusta ja m.àahänmuutosta, etenkin jos vihervasemmistopuolueet tulisivat järkiinsä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte voineet vaikuttaa...

Vierailija
2/9 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttaa kun ovat omaa tökeröyttään menettäneet kannattajansa, vasemmisto työläiset ja keskusta maaseudun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

persut on saastaisia rasisteja, kaikki tietää sen. Mutta omasta mielestäni eniten häpeän kokoomusta, olen itse äänestänytkin sitä, mutta nyt se on iljettävä ison rahan mannekiini.

Vierailija
4/9 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persut on saastaisia rasisteja, kaikki tietää sen. Mutta omasta mielestäni eniten häpeän kokoomusta, olen itse äänestänytkin sitä, mutta nyt se on iljettävä ison rahan mannekiini.

Vaan heidänpä maahanmuuttolinjansa kelpaa myös RKP:lle

Vierailija
5/9 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti kuka tän vauvan omistaa. Woketyypit, joten he suodattavat tänne mitä tahtovat. Tulee manipuloitua se käsitys ihmisille mikä ajaa heidän agendaa. Kommunismi feminismi sekopäisyys rules

Vierailija
6/9 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Persut laitetaan taas tekemään likaiset työt. Orpossahan ei ole mitään vikaa. Itse laupeuden enkeli 🤑

Vierailija
7/9 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Persut laitetaan taas tekemään likaiset työt. Orpossahan ei ole mitään vikaa. Itse laupeuden enkeli 🤑

Selvästi porukka syyttää persuja jo nyt vaikka eikö nämä ole selvästi kokkareiden käsialaa nämä revitellyimmät kohdat?

Vierailija
8/9 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomus on yrityspaskojen puolue, persut on rasistipaskojen puolue. Molemmat ovat paskoja, rasisti on pahempi paska kuin muut paskat.

Vierailija
9/9 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokoomus on yrityspaskojen puolue, persut on rasistipaskojen puolue. Molemmat ovat paskoja, rasisti on pahempi paska kuin muut paskat.

On kyllä suorastaan runollinen analogia. Paska tosiaan saa aikaan kasvun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän