Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipaino

Vierailija
16.06.2023 |

Miksi mahdollisesti Sinä vihaat,inhoat,halveksit ylipainoisia ihmisiä?onko sinulla lupa ääneen se tuoda esiin aikaa tai paikkaa katsomatta. Onko sinusta mieltä ylentävää kun näät sen ylipainoisen hämmentyvän tai suorastaan pelästyvän julmia sanojasi. Kaikki ylipainoiset ei ole pelkällä syömällä yiipainoaan saanut. On myös sairauksia. Jotkut lääkkeetkin aiheuttavat painon nousua. Ja sitten on niitäkin että lihovat todella helposti. En puolustele ylipainoa. Tiedän tuohon liittyvät liitännäissairaudet mutta miksi loukata ja kiusata ylipainoista. Jos katsot että ylipaino ei kuulu toreille ja turuille niin mitäpä jos seuraavan kerran ylipainoisen nähdessäsi käännät pääsi pois päin ja ohitat hiljaa kyseisen henkilön. Ihanaa ja lämmintä kesää kaikille. Ollaan armollisia toisillemme.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen entinen alkoholisti, nykyisin täysin raitis. Täysin itseaiheutettua tämä oma ylipaino. Nykyään tiedostan ahmimisen liittyvän ahdistukseen. Syön paljon kaikkea kerralla. Enää en oksentele. Lihon. Jos en olisi niin armoton syömisen rahoittamisessa, eli tunnistan ähkyn, olisin jo hirmuisen kokoinen, liikuntakyvytön. Ne joilla on huomattava ylipaino, syövät varmaankin koko ajan kaksin käsin. Valehtelevat syömisensä määrän ja laadun kuten alkoholistit juomisen.

Vierailija
2/4 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena tuollainen nenänävartta pitkin katsoja ylipainoisia kohtaan. En sanonut mitään mutta kyllä sen takuulla huomasi. No tuli isoja vastoinkäymisiä ja söin suruuni. Nyt olen yli parikymmentä vuotta ollut neljäkymmentä kiloa ylipainoinen. Ihan oikein mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa liian vähän.Pakko saada ainakin 2 kiloa lisää painoa.

Vierailija
4/4 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään lääkkeet ei lihota. Vain ylensyönti lihottaa.

En vihaa lihavia, ehkä harmittaa sellaiset, jotka keksivät kaikelaisia tekosyitä ylipainolleen eivätkä ole halukkaita muuttamaan tapojaan. Edes terveyssyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi