Lapset jotka syntyvät keisarinleikkauksella
heillä on suurempi riski saada 1-tyypin diabetes, kertoo aftonbladet!
http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article3203642.ab
Kommentit (39)
Mulla ja mun siskolla on cekctiolla SYNNYTETYT lapset eikä kummallakkaan ole diepeettestä.
T: Av-depili
sitä käyttää. Esimerkkinä tästä myös Thaimaaseen-muoto.
Sitä on aiemmin käytetty. Jopa googlaamalla tulee enemmän keisarinleikkausta kuin keisarileikkausta...
Ykköstyypin siabetes ei ole perityvä sairaus!!! Se on se kakkonen eli ns. elintasodiabetes, mikä periytyy..
Ykköstyypin diabetes muuten kyllä periytyy - joka viidennellä lapsella on geneettinen riski (jota on siis tietyissä suomalaisissa suvuissa) sairastua diabetekseeen. Tämän lisäksi tarvitaan entero-(virus?) altistus (joka on lähes kaikilla lapsilla) sekä ympäristötekijäaltistus, sillä tarkoitetaan altistusta lehmän maidon proteiineille. Niillä lapsilla joilla on nämä kaikki riskitekijät on moninkertainen alttius sairastua - kuitenkaan kait kaikki näistä eivät sairastu.
Kurjaa on, että joihinkin asioihin lapsensa hyvinvoinnissa äiti ei itse voi vaikuttaa.
että tää tutkimustulos perustuu just tollaseen "galupiin"? av-mamman ei varsinaisesti tartte todistaa sitä kysymällä av-kavereiltaan.
mutta siis tietysit jo galupin tulos olis eri, niin sehän tarkoittais, että tutkimustulokset on vääriä, koska täällä se todellinen tieto pesii.
koulukiusauksen kohteeksi, usein syynä nolosti leikattu kananpersetukka. Tästä taannoin tein tutkielmankin koulussa.
Ja tota kutsut sanakirjaksi?????? Ei jumagegga, että olikin luotettavan oloinen. En muuten yhtään ihmettele, että juuri tuossa tekeleessä ko. termi oli väärin.
ok, kiitos, tiedän tästä lähin laittaa tuon m kirjaimen tuonne sanan perään.
ap
En kyllä tahdo ymmärtää miksi pitää tuo m olla? SElventäisitkö kun sinulla on hyvä kieli?
jospa minä kirjoitinkin sanan ihan oikein, ei ole helppo suomen kieli, ei.
ap
Se on keisarileikkaus, ei sille tyhmätkään mitään voi.
selvästi sen että ruotsalaiset on helvetin tyhmiä
ja hyväkäytöksinen!
äiteensä jalkovälissä, niin tulee bakteerit saatua.