Rikollisuus ja alkoholistien määrä kasvaa tämän hallituksen ansiosta
Sanon mä. Demarit paikkailevat sitten tilannetta neljän vuoden päästä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Duunarit ajetaan köyhyyteen ja kurjuuteen, alkoholia tulee pian saamaan äärimmäisen helposti. Mikä voisikaan mennä pieleen! 😅
Sehän onkin todella vaikeaa kävellä alkon ovista sisään tai ostaa kaupasta ihan nyttenkin, heh.
Tarkoitat siis että nämä ovat riistäytyneet käsistä viimeisen 4 vuoden aikana? Kiitos viisikko-hallituksen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarit ajetaan köyhyyteen ja kurjuuteen, alkoholia tulee pian saamaan äärimmäisen helposti. Mikä voisikaan mennä pieleen! 😅
Onko sinusta alkoholia nyt jotenkin vaikea hankkia? Minun mielestäni sen hankkiminen on ollut jo vuosikymmeniä äärimmäisen helppoa.
No onhan siinä nyt hieman eroa saako sen kyykkyviininsä klo 21 asti mistä tahansa marketista ma-su vai joutuuko sen perään lähtemään Alkoon.
sitten kun on seuraavat vaalit, niin ap tulee arvuuttelemaan että miksei alkoholin kulutus lisääntynyt, vaikka hän sitä pelkäsi.
Katso vaikka tuosta tuo kieltolaki dokumentti, ja mieti miten hyvin homma toimi. Rikollisuus laski kolamosaan siitä mitä se oli kieltolain aikana, kun laki kumottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa tilata lastin viinaa tän kunniaksi.
Myyn pois sit kun kansalla alkaa olla hätä.Olen huomannut että monet alkoholia käyttävät jäävät jotenkin lapsen tasolle ja ovat jopa hyvinkin lapsellisia. Alkoholi estää aivojen kehitystä.
Hur mycket har du dokat då skrivandet inte ser ut att löpa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta alkoholia nyt jotenkin vaikea hankkia? Minun mielestäni sen hankkiminen on ollut jo vuosikymmeniä äärimmäisen helppoa.
No onhan siinä nyt hieman eroa saako sen kyykkyviininsä klo 21 asti mistä tahansa marketista ma-su vai joutuuko sen perään lähtemään Alkoon.
Eipä niitä viinejä ole alkoon tulossa vieläkään. Rätkyttelet siellä kuin rakkikoira vaikka et edes tiedä mistä rätkytät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä viinejä ole alkoon tulossa vieläkään. Rätkyttelet siellä kuin rakkikoira vaikka et edes tiedä mistä rätkytät.
Alkon ulkopuolelle siis.
Då ni är gjorda av så svagt virke som du skriver, är det helt OK att ni i fortsättningen fyller fängelser och sinnessjukhus. Mindre skada gör ni i dem än på fri fot.
Ei näillä alkoholin kulutukseen päästä vaikuttamaan. 8% kaljat on niin kalliita, ettei niitä osta kuin hipsterit tölkin kerrallaan.
Pitihän sen taivaan pudota niskaan kun raja nostettiin 4,7 prosentista 5,5 prosenttiin. Ei tapahtunut mitään. Nyt sitä nostetaan 2,5 prosentilla. Ei tullut viinejä ruokakauppaan. Silloin se raja pitäisi olla vähintään 13-14%. Nyt tämä mahdollistaa lähinnä vahvat erikoisoluet. Suomessa on paljon pienpanimoita, eli tällä saattaa olla heille hyötyä. Ei alkoholistit osta niitä kalliita erikoisoluita, kun eivät osta A-olutta nytkään.
Viinejä nyt ei tosiaan taida tulle, ellei sitten jotain vedellä laimennettuja litkuja, tai jotain missä käyminen keskytetään ennenaikaisesti kemikaaleilla. Rypälemehusta nyt vaan yleensä tulee vähintään 10%.
Se piti räjähtää käsiin jo silloin kun nelonen ja lonkero vapautettiin kauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä alkoholin kulutukseen päästä vaikuttamaan. 8% kaljat on niin kalliita, ettei niitä osta kuin hipsterit tölkin kerrallaan.
Ne jotka kaataa paljon hakee itse muualta tai tilaavat nettikaupoista. Mikä onkin aivan oikein kun ylihintaa ei kannata maksaa.
Sitähän tämä natsihallitus haluaakin. Kristillistä myöten. Siis että kaikkibtappaa ittensä viinalla.
Nyt vaan ne joille alkoholi ei ole ongelma osaavat siitä irtaantua koska se vain vie verotuloja valtiolle ja näin köyhän kansan rahat jää oikeaan ruokaan.
Eli tehdäänme siis pöinvastoin kun Orpo Aadolf luulee
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin alan kasvattamaan pilveä ja diilaamaan bentsoja ja opioideja.
Kaikki vain valikoimaan. Nuuskakin myy. Pakko kait se on alkaa ainakin kasvattamaan kukkaa. Ilman rahaa täällä ei elä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka kaataa paljon hakee itse muualta tai tilaavat nettikaupoista. Mikä onkin aivan oikein kun ylihintaa ei kannata maksaa.
Itse laitan ainakin viinipöntön pöhisemään taas kuun vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
On niitä muutamia kohtuuhintaisia 8% oluita alkossa, mutta kyllä ne kaupan halpis keskikaljat ovat halvempia. Mikä saattaisi kilpailla näiden kanssa, olisi jotkut mehuviina sekoitukset tai laimennetut tehohiivoilla käytetyt omenaviinit ja aromeja sekaan. Voi olla, että se tislaus maksaa jo sen verran, että menisi noihin omenaviini juttuihin.
vilkaisin alkon valikoimia. vahvimimissa siidereissä on 8-9 % jos oikein katsoin. joten suurinta osaa siidereistä pystyisi myymään maitokaupoissa. tosin hinnat voivat olla sen verran korkeita että noita ei montaa pulloa pysty ostamaan.
Eiköhän se trendi jatku laskevana. Nuoria ei kiinnosta ja alkkariboomereita kuolee pois
läkeläisethän ovat jälleen erityisessä suojeluksessa. Ei heidän etuuksistaan leikata. Kokkarit ei suostu menettämään 1,5 miljoonaa äänestäjistä.