Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa loppua kärsivällisyys miehen lapseen todenteolla

Vierailija
16.06.2023 |

Lapsi pärjää koulussa ja kavereiden kanssa ihan normaalisti mutta ei opi millään muutamaa perusjuttua: käsien pesu saippualla, oven ja valojen sulkeminen kotoa lähtiessä ja (tää on pahin) olemaan pissaamatta wcn lattialle. Olen nyt ollut lapsen isän kanssa 10 vuotta ja lapsi on 13v. Mikään määrä muistutuksia ei riitä, ei vain onnistu. Mikä helkutti sitä vaivaa? Tekeekö se sen uhmallaan?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia.

Oma poika pissaa istuen, mutta käsienpesusta saa koko ajan muistuttaa sekä valojen sammuttamisista. Ihan sama tytön kanssa.

Minusta sun kannattaa kohdistaa katse peiliin ja miettiä, onko nuo nyt kuitenkaan asioita, mistä kannattaa oma mielenterveys menettää. Asiat on hyvin jos nuo on isoimmat kasvatukselliset ongelmat.

Vierailija
2/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Aina nämä valitukset on äitipuolilta. Kun et hänestä pidä niin on ollut tyhmää olla lapsellisen miehen kanssa 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoteko aloitu? Minä en.

Vierailija
4/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lapsi. Vanhemman osa ei ole kevyt tehdessä niistä kunnon ihmisiä

Vierailija
5/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilkeä sitä poikaa kohtaan. Siinä on syy:(

Vierailija
6/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia.

Oma poika pissaa istuen, mutta käsienpesusta saa koko ajan muistuttaa sekä valojen sammuttamisista. Ihan sama tytön kanssa.

Minusta sun kannattaa kohdistaa katse peiliin ja miettiä, onko nuo nyt kuitenkaan asioita, mistä kannattaa oma mielenterveys menettää. Asiat on hyvin jos nuo on isoimmat kasvatukselliset ongelmat.

Aha, minun siskoni osaa opettaa omille lapsilleen, jotka ovat päiväkoti ikäisiä sammuttamaan valoja ja pesemään kädet aina vessan jälkeen. Lapset osaavat myös muistuttaa meitä muita sammuttamaan valon, jos se palaa turhaan päällä. Kaikki on lähtöisin vanhemmista.

Vierailija
7/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on lapsi. Vanhemman osa ei ole kevyt tehdessä niistä kunnon ihmisiä

No herran jumala kyllä 13-vuotiaan pitäisi olla kuseksimatta lattialle. Todella kuvottavaa käytöstä ja kehtaa vielä oman kuvottavuutensa esittä muille ihmisille. Itse jos olisin vessaan menossa ja huomaisin pitkin kusitahroja niin ihan käskemällä käskisin siivota jälkensä. Toteasin, että mä en ala siivoamaan lähes aikuisen ihmisen kusitahroja vessasta. Jos ei kykene edes jälkiään siistimään niin jo on kumma. Kumma on myös kun ei kykene tarpeitaan toimittamaan siististi. Todella kuvottavaa ja antaisin myös näkyä kuvotukseni.

Vierailija
8/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskenut muutaman viime vuoden aikana vaatimustasoa aika paljon. Ennen toivoin hyviä pöytätapoja esim. että tervehditään muita kun tullaan kotiin. Noi 3 asiaa aloituspostauksessa on ehdoton minimi mitä en pysty katsomaan läpi sormien. Sikailu pöydässä - voin syödä eri aikaan. Tervehtiminen - olkoon tervehtimättä sitten. Likaiset vaatteet lattialla - isänsä voi kerätä. Pissat lattialla ja ovi sepposen selällään kun tulen töistä ylittää sietokynnyksen mulla! Onko tää se asia minkä takia joudun muuttamaan erilleen miehen kanssa vaikka kaikki muu toimii ihan tosi hyvin. Hyvät neuvot kelpaa!

Vierailija
9/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää siis toistuu lähes joka ikinen kerta kun lapsi on täällä. Vähintään valot on päällä kun tulen kotiin ja välillä kaikki noista.

Vierailija
10/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valot päällä"? Jollakulla ei vintillä ole edes johtoja. Tiedätkö mitä nykyledit kuluttavat? Aivan sama vaikka polttaisi 24/7.

Tuo valojen sammuttelu on ajalta kun isoisä lampun osti...

Vierailija
11/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se älyää erota se mies tommosesta.

Vierailija
12/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Valot päällä"? Jollakulla ei vintillä ole edes johtoja. Tiedätkö mitä nykyledit kuluttavat? Aivan sama vaikka polttaisi 24/7.

Tuo valojen sammuttelu on ajalta kun isoisä lampun osti...

Onko pönttöön pissaaminenkin ihan "last season"

Vierailija
13/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mun eksältä. Alkoi niin kovin ahdistaa lapset että oli pakko lähteä, sillä tiellä on vieläkin.

Vierailija
14/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aina nämä valitukset on äitipuolilta. Kun et hänestä pidä niin on ollut tyhmää olla lapsellisen miehen kanssa 10 vuotta.

Noh satun pitämään tästä miehestä kovasti niin olen ollut valmis antamaan aikaa lapselle oppia ihmisten tavoille mutta alkaa tulemaan kärsivällisyyden rajat vastaan kaikkien näiden vuosien jälkeen. Vuosia ja vuosia olen ajatellut että lapset on lapsia mutta tämä käyttää jo isompia kenkiä kuin minä.

Vierailija
15/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää pari kengännumeroa niin lapsi lopettaa ottamasta pyykkitelineeltä sukkiani. Niitä menee pyykkiin runsaasti kun vähän väliä astuu pissaan ja usein käy niin etten näe kyseisiä lapsen ottamia sukkia enää koskaan kun se vie ne jaloissaan äitinsä kotiin.

Vierailija
16/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kosteus lattialla ei muuten ole pissaa, se on sulta silkkaa valetta. Ennen kuin hän, sinä tai sun mies ennätätte pyyhkiä kätenne, niistä putoilee vesipisaroita lattialle. Se pissa on pelkkää VETTÄ! Sulla on pojasta niin negatiivinen käsitys, että haluat laittaa kaiken hänen syykseen.

Vierailija
17/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia.

Aha, minun siskoni osaa opettaa omille lapsilleen, jotka ovat päiväkoti ikäisiä sammuttamaan valoja ja pesemään kädet aina vessan jälkeen. Lapset osaavat myös muistuttaa meitä muita sammuttamaan valon, jos se palaa turhaan päällä. Kaikki on lähtöisin vanhemmista.

Valojen sammuttelu on oikeastaan vanha jäänne hehkulamppuajoilta. Nykyiset led-valot kuluttavat niin vähän virtaa että sillä ei ole mitään merkitystä onko sellainen päällä vai ei.

Vierailija
18/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kosteus lattialla ei muuten ole pissaa, se on sulta silkkaa valetta. Ennen kuin hän, sinä tai sun mies ennätätte pyyhkiä kätenne, niistä putoilee vesipisaroita lattialle. Se pissa on pelkkää VETTÄ! Sulla on pojasta niin negatiivinen käsitys, että haluat laittaa kaiken hänen syykseen.

Haju paljastaa kyllä ihan pissaksi sen. Syyksi laittamisesta puheenollen kerran olin lapsen kanssa päivällä kaksin kotona ja mies löysi töistä tullessaan pissat niin lapsi kivenkovaan väitti miehelle pissaajan olleen joku muu (=minä koska meillä ei ollut muita kotona).

Vierailija
19/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanen perse näkyy ja isot kassit wessan ovella..

Vierailija
20/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miltä baarien miestenvessoissa haisee? Vinkki: ei vedeltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä