Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Ripulissa vauvan kanssa

Vierailija
29.08.2008 |

Rakkaat ystävät, auttakaa mua selviämään tästä päivästä! Olen 9kk ikäisen vauvan kanssa kotona, vauvalla on ollut jonkinmoinen ripuli jo tiistaista asti ja nyt se on iskenyt minuunkin. Miten kestän tän päivän siihen asti että mies tulee töistä???

Ja kertokaa myös, miten saan vauvan syömään tai juomaan! Eilen vielä joi korviketta hyvällä halulla mutta tänään ei enää tahdo mennä :( Yritin pehmeää banaania antaa, mutta muutaman lusikallisen jälkeen yökkäsi kaikki pois.

Mitä minä teen? Omakin olo on hutera ja heikko, mieluiten makaisin vain sängyssä. Vauva kuitenkin jaksaa leikkiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse vaaranpaikkoihin, makailet siellä ja päästä vauva lattialle

Vierailija
2/5 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi kiinni. Tuttelit käden ulottuville. Makaat siinä ja vahdit vauvaa samalla. Kun tulee vauvallekin väsy niin nukutte yhdessä.

JOs vauva ei juo, niin illalla lääkäriin. Pieni kuivuu TOSI nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestöliitosta saa hoitajan sairaustapauksissa.

Vierailija
4/5 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita juottaa vaikka mekeaa mehua tai sokerivettä, vaikket normaalisti muuten antaiskaan. Nestettä tarvitsee saada.

Luin oman ripulini aikaan että kannattaa sit alottaa syöminen kevyista ruuista, ja siinä oli mainittu paahtoleipä, valkonen riisi ja banaani.

Vierailija
5/5 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemaiset juotavaa 15minuutin välein kulauksen. Otat kuumetta alentavaa, jos kuumetta tai kipuja.

Mies voi kyllä tulla kotiinkin hoitamaan sairasta lastaan, jos sinä et ole kykenevä. Ihan työehtospimuksessakin lukee toi.