Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa tulla semmoinen hallitusohjelma, ettei Persujen kannatus romahda! Kepu teki virheen

Vierailija
16.06.2023 |

Jäädessään oppositioon.

Toivon että kaikki mitä maistiaisia hallitusohjelmasta on vuotanut pitää paikkansa. Iltapäivällä nähdään.

Kommentit (265)

Vierailija
261/265 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupäätelmä, persuilla pitää olla lompakot lyönnissä. Itse kuvittelin enemmistön persuista olevan duunareita, mutta ilmeisesti olin väärässä.

Vierailija
262/265 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppupäätelmä, persuilla pitää olla lompakot lyönnissä. Itse kuvittelin enemmistön persuista olevan duunareita, mutta ilmeisesti olin väärässä.

Mitä enää tarkoittaa duunari nyky-Suomessa? Ovatko esim. taannoin lakkoilleet verrattain erittäin kovapalkkaiset AKT:n ahtaajat duunareita? Toki hoitajat ovat myös duunareita, mutta pointtina siis, että ei ole yhtä duunarityyppiä, vaan kirjo on suuri. Jotkut kannattavat persuja, toiset jotain muuta. Pienyrittäjät myös ovat duunareita omalla tavallaan, pienipalkkaisia usein tai jopa useimmiten, mutta he harvoin saavat tukia vaikeuksien keskellä. Niinpä kannattavat oikeistoa. Yrittäjien keskuudessa persut toiseksi suosituin puolue. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/265 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä ohjelmassa on paljon mikä kurittaa heikoimpia eli juurikin niitä jotka luulivat persujen pitävän heidän puoltaan.

Varmaan näinkin mutta oletan ettei pienituloinenkaan ole ihan tyhmä. Ymmärtää ettei velalla eläminen voi jatkua loputtomiin.

Pienituloinen ymmärtää kyllä, että miljardit menevät nyt siihen tunnin rataan. Pelkkää huijausta näköjään koko velkakriisi, kun tuollaiseen turhuuteen riittää rahaa.

Vierailija
264/265 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra teki pahan mokan, antoi opetusministerin salkun mennä rkp:lle. Muutenkin päästi läpi noin kansaa kohtaan vihamielisen hallitusohjelman. Persujen kannattajat ei tykkää.

Vierailija
265/265 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra itse asiassa taisi aiheuttaa isoimmaan äänestäjäkadon vuosiin, seuraavissa vaaleissa ei persuille tipu enää ääniä juuri yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan