Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

on tämä helle kamalaa

Vierailija
15.06.2023 |

Ei jaksa muuta kuin istua laiskanlinnassa puhaltimen puhaltaessa alastomaan vartaloon.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Mittarissa +28 edelleen. Kohta aletaan miehen kanssa taloa maalaamaan kun ilta vähän viilenee. 🏠

Vierailija
22/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla noissa pierukuutioissa joihin paistaa koko päivän, kuuma. Jos ei ole partsiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään. Mittarissa +28 edelleen. Kohta aletaan miehen kanssa taloa maalaamaan kun ilta vähän viilenee. 🏠

Tykkään, mut odotan viilenemistä ?

I

Vierailija
24/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kerrankin tarkenee olla ulkona

Vierailija
25/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin hikoilen vaikka olen normaalipainoinen.

Hiki virtaa täälläkin.

N 170/55

Vierailija
26/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jaksaa, vaikka tekee fyysistä työtä työvaatteissa. Onneksi töiden jälkeen on varaa ostaa jäätelöä. Nyt kotiin piiloon ja lakanan alle nukkumaan. (Voi kun kaipaan peittoa! <3)

Vierailija
27/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä kuumassa suihkussa kun ILP viilentää koko kämpän niin tehokkaasti. Näin viileää ei ollut edes talvella.

Vierailija
28/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään ulkona jonkun intialaisen toppatakissa ja aasialaisen karvahatussa, että onpas taas kuumaa 😬

Vierailija
29/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko jaksaa, vaikka tekee fyysistä työtä työvaatteissa. Onneksi töiden jälkeen on varaa ostaa jäätelöä. Nyt kotiin piiloon ja lakanan alle nukkumaan. (Voi kun kaipaan peittoa! <3)

Juuri tänään mietin, kun useampia  tunteja pihallamme tein  aika fyysistä työtä , että ei voi kuin hattua nostaa heille, jotka paahtavat oikeita töitään näissä lämpötiloissa. 

Siinä ei ilmalämpöpumput auta .

Vierailija
30/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tätä. Kesät pilalla nykyisin.

Toimistollakin oli tänään niin kuuma, että päässä jo heitti iltapäivästä.

Vierailija
31/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I

Maalaamista ei suositella suorassa auringonpaisteessa, maalipinta ei tykkää. Ja onhan se helpompaa tehdä ruumiillista työtä kun on vaikka 24 kuin 28?

Vierailija
32/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti käydä kuumassa suihkussa kun ILP viilentää koko kämpän niin tehokkaasti. Näin viileää ei ollut edes talvella.

Hyi yök, miksi?

Vierailija
33/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I

Maalaamista ei suositella suorassa auringonpaisteessa, maalipinta ei tykkää. Ja onhan se helpompaa tehdä ruumiillista työtä kun on vaikka 24 kuin 28?

Ok, jos on vain yksi suuta mihin pitää maalata nii ihan ymmärrettävää :) Ja toki on, mutta jos nauttii kuumasta, nii silloinhan kevyt ulkotyö  vain maksimoi lämpöä.

Vierailija
34/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa nyt, kun olette helteitä halunneet. Toivottavasti lämpötila nousee 40 asteeseen, saisitte nauttia oikein kunnolla. 

Vierailija
35/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lämmin luita riko!

Vierailija
36/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä en ole huomannut vielä mitään. Vähän on lämpimämpää kuin huhtikuussa mutta sisällä on viileää.

Mietin, että jokohan voi siirtyä kesävaatteisiin? Voikohan sukkahousut jo jättää pois?

Vierailija
37/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä helle on ihanaa! Talossa sisällä ihanan viileää kun ILP pitää siitä huolen. Yöllä makkarin kummassakin ikkunassa pimennysverhot alhaalla niin kylläpä on hyvä nukkua.

Vierailija
38/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttikaa nyt, kun olette helteitä halunneet. Toivottavasti lämpötila nousee 40 asteeseen, saisitte nauttia oikein kunnolla. 

Toivottavasti nousisi 😎

Vierailija
39/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään ulkona jonkun intialaisen toppatakissa ja aasialaisen karvahatussa, että onpas taas kuumaa 😬

He ovat tottuneet vähän kuumempiin keleihin.

Vierailija
40/67 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumalla kelillä kannattaa käydä lämpimässä suihkussa tai saunassa. Sen jälkeen kun kuljeksii nakuna ni on viileä.