Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä lahjaksi 1 v kummipojalle

Vierailija
08.12.2006 |

mikä on tämän joulun ykköshitti 1 vuotiaalle pojalle? autorata?

Kummitäti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin jotain hyödyllistä tai arvonsa säilyttävää esim. muumiaterimet tai muumilusikoita. Jos tiedät vaatetarpeesta ja -mausta, vaatteetkin ovat hyvä lahja.

Vierailija
2/9 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muoviset autot. Ei tarvitse olla mitään erityisen hienoa, sillä tuon ikäinen ei vielä ymmärrä niin paljon " laadun" perään ;) Pääasia että lelut ovat kestäviä ja niitä voi vapaasti syödä ja paiskoa. Ei kannata ostaa vanhemmalle lapselle tarkoitettuja leluja, ne tulee vaan hajotettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI autorataa noin pienelle vielä. Sen ehtii myöhemmin.

Vierailija
4/9 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta leluksi käy kyllä ihan mikä vaan muovikuppi, pikkuauto, palikka... Kovasivuiset katselukirjat on kans tosi suosittuja meillä, etenkin eläinten kuvat.

Vierailija
5/9 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joulu ja syntymäpäivä kummitytölleni rahaa hänen tilille jonka olen hänelle avannut. Itse rahat hän saa vasta kun on 20v, mutta muistan tietty jollain pienellä myös itse jouluna ja synttärinä. Vanhempien mielestä tuo oli fiksu veto ja näin voin auttaa sitten hänen ollessa aikuinen vaikka opiseluissa, auton ostossa tai jossain muussa mihin rahaa tarvitaan enemmän.

Vierailija
6/9 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa muksuista tykkää musiikista!

Vierailija
7/9 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan autorataa. Kummitädillä ei taida itsellään olla lapsia?

Vierailija
8/9 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. paloauto, koulubussi ym. Melkein kaikki ovat 1-v. alkaen. Laadukkaita ja kestäviä!!

Vierailija
9/9 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli semmonen nallen näkönen koiranpentu, josta kuuluu musiikkia ja muita ääniä painelemalla mahaa, käsiä, jalkoja, nenää ja korvaa.