mitä lahjaksi 1 v kummipojalle
mikä on tämän joulun ykköshitti 1 vuotiaalle pojalle? autorata?
Kummitäti
Kommentit (9)
ja muoviset autot. Ei tarvitse olla mitään erityisen hienoa, sillä tuon ikäinen ei vielä ymmärrä niin paljon " laadun" perään ;) Pääasia että lelut ovat kestäviä ja niitä voi vapaasti syödä ja paiskoa. Ei kannata ostaa vanhemmalle lapselle tarkoitettuja leluja, ne tulee vaan hajotettua.
Mutta leluksi käy kyllä ihan mikä vaan muovikuppi, pikkuauto, palikka... Kovasivuiset katselukirjat on kans tosi suosittuja meillä, etenkin eläinten kuvat.
joka joulu ja syntymäpäivä kummitytölleni rahaa hänen tilille jonka olen hänelle avannut. Itse rahat hän saa vasta kun on 20v, mutta muistan tietty jollain pienellä myös itse jouluna ja synttärinä. Vanhempien mielestä tuo oli fiksu veto ja näin voin auttaa sitten hänen ollessa aikuinen vaikka opiseluissa, auton ostossa tai jossain muussa mihin rahaa tarvitaan enemmän.
Ei tosiaankaan autorataa. Kummitädillä ei taida itsellään olla lapsia?
Esim. paloauto, koulubussi ym. Melkein kaikki ovat 1-v. alkaen. Laadukkaita ja kestäviä!!
Eli semmonen nallen näkönen koiranpentu, josta kuuluu musiikkia ja muita ääniä painelemalla mahaa, käsiä, jalkoja, nenää ja korvaa.
ostaisin jotain hyödyllistä tai arvonsa säilyttävää esim. muumiaterimet tai muumilusikoita. Jos tiedät vaatetarpeesta ja -mausta, vaatteetkin ovat hyvä lahja.