Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo se jos ei ole mitään unelmia?

Vierailija
14.06.2023 |

Ei ole erityisen onnellinen eikä pidä elämäänsä hyvänä muttei myöskään ole mitään ajatusta siitä millaista sen toivoisi tai haluaisi olevan. Ei unelmia. Ei osaa sanoa mitä kaipaisi. En osaa sanoa millaista elämää haluaisin elää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kokeilemaan mahdollisimman paljon erilaisia juttuja ja tapailemaan erilaisia ihmisiä, ehkä se unelma löytyy sitä kautta.

Vierailija
2/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä ettei ole tullut Hollywood elokuvien aivopesemäksi. Onneksi olkoon! Peruselämä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde kokeilemaan mahdollisimman paljon erilaisia juttuja ja tapailemaan erilaisia ihmisiä, ehkä se unelma löytyy sitä kautta.

Ei mutta ap kysyi mistä se kertoo. Mistä unelmattomuus johtuu?

Vierailija
4/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten unelmointiin suhtauduttiin lapsuudenkodissasi? Tai muihin toiveisiin ja tarpeisiin? Saitko olla sinä vai pitikö mukautua toisten toiveisiin? Jos on joutunut tukahduttamaan omat toiveensa niitä voi olla vaikea löytää uudestaan. Jos joku muu aina sanellut mitä pitää tehdä niin on vaikea tietää mitä itse haluaa.

Vierailija
5/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten unelmointiin suhtauduttiin lapsuudenkodissasi? Tai muihin toiveisiin ja tarpeisiin? Saitko olla sinä vai pitikö mukautua toisten toiveisiin? Jos on joutunut tukahduttamaan omat toiveensa niitä voi olla vaikea löytää uudestaan. Jos joku muu aina sanellut mitä pitää tehdä niin on vaikea tietää mitä itse haluaa.

Lapsuuden kotini ei selitä unelmattomuutta omalla kohdallani koska siellä unelmiin, toiveisiin suhtauduttiin normaalisti. Sai olla oma itsensä.

aloittaja

Vierailija
6/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus

Vierailija
7/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla unelmattomuus johtuu siitä et en saanut yhtäkään unelmaani koskaan toteutettua, kaikki ne pienimmätkin unelmat aina kariutuivat johonkin joten lopulta lakkasin unelmoimasta.

Vierailija
8/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun unelmat ei ole samanlaisia kuin yleensä. Näin mulla

Vierailija
9/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo toteutuneet, silloin ei tarvitse unelmoida, voi nauttia saavutuksista.

Vierailija
10/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse totesin ne mahdottomaksi toteuttaa nykyisessä sääntösuomessa. Olisi pitänyt syntyä 40 vuotta aiemmin.

11/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin sellaisista asioista, joita ei oikein voi toteuttaa enkä edes haluaisi yrittää toteuttaa niitä. 

Niitä asioita joita haluan toteuttaa, esim. terveellinen elämäntapa ja luonnossa ulkoilu, yksinkertaisesti teen enkä pelkästään unelmoi.

Vierailija
12/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus?

Vierailija
13/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollaista koko elämä. Ei ole unelmia ja jos jotain haluan tehdä niin teen sen sitten heti. Elän päivä kerrallaan. En koe siitä mitään haittaakaan kun ei ole unelmia. Kaikkeen tottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä