Murhalesken muistelmat. Hävettää oikeen kun...
Mäkin menin aikanaan median ansaan uskomalla että A oli murhaaja. Kaverini suositteli mulle tuota kirjaa, jota aloin kuunnella äänikirjana. Lähdin kuuntelemaan kyseistä tuotosta valtavalla asenteella, mutta jo alkumetreillä alkoi käsitys muuttua.
Joka ikisen suomalaisen pitäis lukea tuo kirja, jotta oikeus pääsee esille ja totuus tulee julki. Suomi ei olekaan niin turvallinen paikka asua ja elää. Täälläkin voi tapahtua oikeusmurhia niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Kaikki sympatiani ovat A:n puolella!
Kommentit (4)
Et oo lukenu kirjaa jos noin väität
Vaikea saada koko jutusta selvää. Ilman todisteita ei saisi tietenkään vangita ketään tai loputon kuulustelu.
Suurin uhri on ne lapset........ median.
Mua ei kiinnosta yhtään oliko syyllinen vai ei. Sillä spekulaatiolla oliko syyllinen vai ei jatketaan sen koko perheen traumaa niin kauan kuin annetaan sen itää.
Median pitäs unohtaa.
Palataanko alkuun. Epäonnistunut rikostutkinta, poliisin virhe..... ja sen jälkeen oikeuslaitos leikkii madlockia. Ja vai siksi, et media sotkee soppaa.
Kukaan ei lopulta tiedä nojaamatta tutkittuihin todisteisiin, mitä tapahtui.
Voidaan spekuloida ulkopuolinen, vaimo Oma lapsi, teki itse..... tuli ufo.... media sotkee kaiken.
Jokainen väkivalta rikos on traumakokemus joka tapahtuu hetkessä. Näitä ei tee psykopaatit elokuvissa, vaan ihmiset tosi nopeissa tilanteissa. Silti media luo näistä harhoja, joista lukijat ovat samalla tai eri puolella.
Koko juttu on sinulle satukirja joten unohda.
Seksuaalirikoksiin en uskonut hetkeäkään, mutta kyllä minulla on käsitys, että A. Auer oli murhaaja. Hänhän tunnustikin sen tuoreeltaan. Ja olen myös lukenut Murhalesken muistelmat.