Till Lindemanista käynnistyi syyte tutkinta
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on kertonut, että meno on villiä keikkojen jälkeen, joten se on aika hyvin todistettu, että Till on seksiaddikti ja ainakin minun näkökulmastani faneja hyväksikäyttävä possu.
Mutta se onkin toinen asia, että olivatko nämä fanit alaikäisiä tai vastentahtoisia, eli riittääkö aineksia oikeusjuttuun.
Mikä faneista tekee hyväksikäytettyjä? Sekö etteivät he väitetysti ole kaikki muut rokkarit läpikäyneitä kokeneita bändäreitä?
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä mitä sanoa ihmisistä, jotka nojaavat moraalinsa ja etiikkansa vain ja ainoastaan lakiin. Ehkä 99% nollariviläisten kohtaloista meni lain harmaalle alueelle, mutta muutama täytti rikoksen tunnusmerkistön Saksan lain mukaan.
Onhan se jo tullut selväksi monta kertaa, millä mielellä harmillisen monet miesoletetut täälläkin palstalla puhuvat: sammunut/vahvasti päihtynyt nainen = vapaasti käytettävä nukke, mitäs meni/joi/päihtyi/sammui.
Kuka on ollut sammunut tai vahvasti päihtynyt? Nämä naiset väittävät tulleensa huumatuiksi.
Itse olen kirjoittanut ainoastaan morkkiksesta ja siitä miten naiset ovat tehneet humalassa päätöksiä, joita katuvat selvinpäin. Kenen syy se on, jos juot itsesi niin känniin, että teet hölmöjä päätöksiä joita kadut myöhemmin?
Mikähän mahtaa olla ymmärryksessä vikana, kun ei vaan ymmärretä, että päihtymystila on päihtymystila, oli sen aiheuttaja alkoholi tai huumeet. Ei kenenkään, ei miehen, ei naisen, ei lapsen, ei vanhuksen, ei vammaisen, ei sairaan, ei terveen, ei yhtään kenenkään, päihtymystilaa ei tule hyväksikäyttää minkään suostumuksen saamiseen.
Tuolla morkkis-periaatteellahan minä voin tarjoilla ihmiselle ilmaista alkoholia, ja toivoa hänen juovansa itsensä umpihumalaan ja painostaa tätä humalaista antamaan minulle rahaa kaikenlaisilla nyyhkytarinoilla. Seuraavana päivänä ei ihmisen pitäisi morkkiksessa kuulemma valittaa, kun hän on itse vapaaehtoisesti antanut lompakkonsa ja rahansa toiselle minulle. Ihmeellistä hyväksikäytön puolustusta taas liikkeellä... :|
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Lindemannia syytetään niin mielestäni pitäisi syyttää kaikkia muitakin artisteja joista epäillään samaa. Ja niitähän riittää.
Tottakai näin. Miksi heillä pitäisi olla erityisasema? Jos osaa kunnioittaa muita, ei joudu vaikeuksiin. Niin helppoa se on. Myös artisteille.
Näin. Onneksi on olemassa myös kunnollisia rokkareita. Heitä on harvassa, mutta kuitenkin on.
Kuten Tina Turner oli
Brittilehdissä ei ole ollut näkyvillä, vaikka yleensä niissä skandaalit ekana..tai viimeistään tokana. Mutta ne on myös joutuneet useasti oikeuteen perättömistä väitteistä. Eli uskon, että julkaisisivat enempi tästäkin, jos luotettavia lähteitä olisi..
Vierailija kirjoitti:
Syytöksiä esittävien naisten lukumäärä ei todista mitään. Todennäköisesti suurin osa naisista kuvittelee syytöksiin uskottavan sen perusteella, mutta aivan samalla tavalla ne väitteet selvitetään perinpohjaisesti kuin jos yksi nainen olisi esittänyt syytöksen, mikäli väitteet johtavat rikosilmoituksiin.
Outoa ettei yksikään käynyt huumetestissä vaikka moni väittää tulleensa huumatuksi. Outoa että huumauskuvitelmat muistuttavat sitä yhtä runoa, joka on pelkkää mielikuvitusta.
Yks kuvittelee olevansa joku Josef Matula 😆
Tässä kohussa ainoa aitoa hämmästystä herättävä asia on se, kuinka monet naisoletetut suoralta kädeltä kiihkeästi olettavat, että Lindemann on syytön. Monet julistavat tätä naisvihaansa omalla naamallaan Facebookissa.
En oikein tiedä mitä sanoa ihmisistä, jotka nojaavat moraalinsa ja etiikkansa vain ja ainoastaan lakiin. Ehkä 99% nollariviläisten kohtaloista meni lain harmaalle alueelle, mutta muutama täytti rikoksen tunnusmerkistön Saksan lain mukaan.
Onhan se jo tullut selväksi monta kertaa, millä mielellä harmillisen monet miesoletetut täälläkin palstalla puhuvat: sammunut/vahvasti päihtynyt nainen = vapaasti käytettävä nukke, mitäs meni/joi/päihtyi/sammui.