Soviittiin että mies alkaa puhumaan enemmän työpäivistään.
Ja onkin tänä tynkäviikkona kertonut lounastaneensa " pirkon" kanssa joka oli pitänyt miestäni tosi fiksuna kuulemma. Ensi viikolla menee työmatkalle " Sirkan" kanssa , jota tänään vähän suunniteltiin.
Ennen tätä miehellä ei pitänyt olla naispuoleisia työkavereita.
Ottaa muuten päähän sanotte mitä sanotte. En voi sanoakaan mitään koska mies sanoisi että itse pyysite että on avoimempi. mitähän vielä on odotettavissa : (
Kommentit (7)
jokaisen naispuolisen työtoverin nimi vaimoilleen, jotta näille ei tule yllätyksenä, että maailmassa on myös muita naisia.
nyt kun puhuin että miksi ei puhu työstään mulle mitään on ottanut opikseen ja 3 päivän aikana on lounastanut ja suunnitellut työmatkaa kahden eri naisen kanssa.
Tuliko nyt selvästi. Voitteko kommentoida MEIDÄN tilannetta eikä omasta elämästä käsin!
KIITOS!
ap
ja voin sanoa, että miesten kanssa ollaa työtovereita, ei sen kummempaa, vaikka jutut välillä liikkuvatkin " siinä rajoilla" . Ja ne todellakin liikkuvat, kukaan ei kuitenkaan koskaan ota niitä vakavasti, sillä silmällä. Kyllä ne miehet vaimojaan rakastavat, vaikka flirttaavatkin muiden kanssa, jos muuten on asiat kunnossa kotona. Ole siis huoleti!
Miksi nämä 2 naista piti salata minulta pitkään ja valehdella ettei ole muita kuin miehiä? Hitto sentään on minullakin aina ollut miespuoleisia ystäviä ja ikinä en ole mitään salannut!
Ottaa niin päähän miehen käytös!
ap
Nyt kun sitten on päättänyt olla avoin niin sä pihiset raivosta. Ei sulla taida hyvin mennä.
Mulla on miespuolisia työkavereita ja koska olen helposti lähestyttävä ja luotettava niin voi että mitä juttuja nämä ukot mulle ruokiksella kahden kesken purkavat. Ette akat edes arvaa miten tarkkaan ne teidän juttujanne kertoo kun haluavat päästä puhumaan ja toisten miesten kanssa niistä ei voi puhua.
Jutelkaa niiden miestenne kanssa ja olkaa avoimia ja ymmärtäväisiä. Älkää olko niin v*un vaikeita aina.
missä miehillä ei olisi naispuoleisia työkavereita tai naisilla miespuoleisia.