Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaisiko joku jakaa mielipiteitä tilanteestani

07.12.2006 |

Vuosi sitten palstailin aktiivisesti (ainakin vuoden), nyt olen koettanut tän syksyn olla palstatauolla, että pää pysyy koossa...

Kun nyt kuitenkin spekuloin ja vatvon koko ajan näitä juttuja, päätin palata paikalle. Tervehdys tutuille, joita toivottavasti ei ole enää paljon - olette siis toivoakseni jo plussanneiden puolella.

Siis jaksaisiko joku spekuloida tilannettamme. Meillä yksi luomulapsi vm2002. Se sai alkunsa heti (!!! arvaa olenko ihmettämme ihmetellyt).

Kun yli vuoden oli yritetty toista ovistikuilla ja muilla omilla konsteilla, aloitettiin tutkimukset. Oikeastaan paljon ei ehditty minua tutkia (pitkähköt kierrot, mutta ovis tullut aina ja ultrissa kaikki ok), kun miehen spermatesti toi tuomion: suoraan icsiin.

Mulla ikää tuolloin 33 v. (nyt pari vuotta enemmän)

Sitten eka ICSI . 8-soluisia, puhuttiin vain hyvistä, joita kolme + kaksi heikompaa

siirrettiin yksi ja pakkaseen neljä samaan olkeen

oi onnea: PLUSSA! ja joka ultrassa ja pikkuvuodon jälkeen vakuuttelua, että kaikki ok.

Km rv 14 + 1, terve sikiö joka siunattiin (taas alkaa itkettää)

syynä oireeton bakteeritulehdus, joka levisi kohtuun

keväällä PAS

yksi selvisi ja siirrettiin ilm hyväkuntoisena

NEGA

suurin toivein uusi ICSI tänä syksynä

siirrettiin yksi hyvä (2 lk) 8-soluinen

kolme samanlaista ja yksi huonompi pakkaseen

NEGA

Nyt odottelen pakollista joulun aiheuttamaa kuukausien taukoa (välikuukausi + ovis joulun aikaan ja seur odottelua) ennen PASia

Oon henkisesti ihan riekaleina välillä (kuten vuosipäivänä juuri hautausmaalla, jonne vauvanalku siunattu), vaikka meillä yksi pikkukulta onkin. Muistan kiittää hänestä joka päivä.

MUTTA asiaan. Onko teistä syytä epäillä, että mussakin olisi jotain vikaa. Negakerroilla solut on ollu ok ja limis hyvä (jopa toosi hyvä).

Viimeisellä kerralla olin jopa henkisesti todella rento ja hyvällä mielellä, koska olin juuri aloittanut uuden kiinnostavan homman (unelmatyö tai ainakin uskottelen itselleni ;)).

Siis onko mielestänne jo syytä tutkia minuakin? Ettei esim km aiheuttanut kiinnikkeitä tai polyyppiä tai jotain?

Vai onko kyse vaan sattumasta, jotkut solut ovat elinkelpoisia toiset eivät?

Itselläni on ajatus, että katson PAS-siirron (tuskin selviää sulatuksesta niin hyvin, että olisi kahteen siirtoon, vaikka kaksi olkea pakkasessa) ja vielä yhden ICSIn sen jälkeen keväällä. Ja sitten jotain lisätutkimuksia?

Kiitos, jos jaksoit lukea ja kommentoida omanapaista vuodatustani.

Levollista joulun odotusta ja POSITIIVISTA vuotta 2007!!

(plussaonnea tietty vielä tämän vuoden puolellakin)

toivoo

pt

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla