Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa nauttia kesästä

Vierailija
13.06.2023 |

tää on ollu mun ongelma aina. jo teininä olin kesäpäivät sisällä, koska lämmössä ei mielestäni ole mitään mukavaa.

Sama meno jatkuu. Ikää toki nyt jo 49v. Mietin, että miten oppisin nauttimaan kesästä, lämmöstä, auringosta?

Syksy ja talvi sopii paremmin mulle. mutta kyllähön tässä tämä(kin) kesä menee hukkaan, jos en liiku mihinkään!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi pitäisi väkisin. Ei kaikki ole kesä ihmisiä. Itse olen loppuvuoden nauttija elokuusta jouluun asti. Syksyn ilmasto ja pimeet yöt ovat kaikkein parasta. Kesässä nautin vain pilvisistä sade ilmoista. 

Vierailija
2/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan möllöttelen kotona koko kesän. Miksi sitä yksin nauttisi mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Lähinnä ahdistaa.

Vierailija
4/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään. Lähinnä ahdistaa.

Hyvä

Vierailija
5/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ole pakko.

Vierailija
6/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi nauttia nimenomaan kesästä? Minulle kesästä nauttiminen tarkoittaisi matkustelua ja vaihtelusta nauttimista ja sitä ettei tarvitse pukeutua useampaan vaatekerrokseen. Lisäksi pyöräily on miellyttävämpää liikuntaa, kuin kävely, joten kesällä liikkuminen on mukavampaa. Siinä ne kesän riemut. Vähillä varoilla suurin osa kesän iloista on poispyyhitty ja näillä spekseillä on sama mikä vuodenaika on menossa. En nimittäin nauti puistoissa notkumisesta tai ihon polttamisesta rannalla. Mitä merkitystä sillä on nauttiiko nimenomaan kesästä vai esim syksystä?

Vierailija
7/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin viileämmällä on kiva nauttia kesästä.

Vierailija
8/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sovi ollenkaan kesään. Kökin sisällä ilmalämpöpumpun viilennys kaakossa ja pimennysverhot kiinni. Hämärää ja viileää. Mielenmaisemani on elossa syksyisissä sateissa ja tuulissa, talven lähestyessä. Onnellinen olen - jos nyt onnea ylipäätään tunnen - loka-marraskuussa.

Vierailija
9/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi murehdit 2 kesäkuukaudesta jos kuitenkin sinulla on 10 sopivaa kuukautta??

Meillä vilukissoilla päinvastoin:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi