Näen aivan jatkuvaan unia, jotka toteutuvat oikeassa elämässä. En jaksa, kun voisi vain nukkua yönsä rauhassa. Muita?
Tämä on ihan uusi juttu, etenkin näiden säännöllisyys.
Olen ennenkin nähnyt mutta enneminkin se liittyi merkittäviin asioihin kuten jos sain tietää, että kumppani petti, tai että olin joutumassa vaaraan tms.
Unet tulivat ja näin kaiken (vähän muunneltuna ympäristönä mutta pointti täysin sama).
Nyt sitten päästyäni taas vaikeuksista omille jaloilleni suurinpiirtein niin vaivoikseni ovat tulleet jatkuvat painajaiset. Olen niitäkin nähnyt aina välillä mutta nykyään joka yö, joka ikinen yö jo kuukausien ajan.
Tuntuu kuin olisin oikeasti jossain rinnakkaistodellisuudessa. Osa unista toteutuu.
Olen esimerkiksi eksynyt ja katson ympäristöä, pähkäilen mihin oikein menen. En ole siellä ennen ollut ja alan väsymään.
Eilen näin tismalleen saman ympäristön kuin unessa kun olin lähtenyt pitkälle lenkille ja ei hajuakaan missä olin. Olin kävellyt useita kilometrejä.
Myös jotkut pelot toteutuvat. Usein toistan, että jaa, tämä tuli nähtyä unessa viime viikolla. Ei ole kovin merkittäviä asioita mutta häiritseviä.
Enemmän vaivaa se miksi täytyy nähdä painajaisia joka ikinen yö. Olisi jotain mukavaakin.
Joskus on aivan sairaita juttuja ja onneksi ovat unta vain.
Kommentit (8)
Olen ollut myös unissani paikoissa joissa en ole koskaan ollut. Esimerkiksi vierailin säätytalolla ja siellä oli poliitikoilla kokouksia. Marin oli etenkin erityisen kiireinen. Hän on myös usein tullut uniini avautumaan murheistaan ja olen nähnyt hänen herkän puolen ja yrittänyt auttaa.
Joka tapauksessa sitten vasta myöhemmin olen jossain televisiossa nähnyt niitä tiloja ja ei helkkarin mikä fiilis kun tajuan, että olen käynyt siellä. Kävellyt niitä käytäviä, avannut ovia ja katsellut sisään. Olin siellä myös alakerrassa eräässä opetushuoneessa, jossa pidettiin luentoja.
Tällaista on paljon. Havahdun.
Ap
Piipahda täällää unissasi ensi yönä, pelataan Minecraftin uusinta, 1.20
Vai oliko ehkä niin, että näit videota säätytalolta ja sitten se tuli uniisi?
Oletko yrittänyt rentoutua esimerkiksi mindfullnessilla tai kirjoittamalla huolisivuja ennen nukkumaanmenoa tai aamuisin heti herättyäsi? Jotain mielesi haluaa purkaa ja näköjään unet ovat se formaatti, jossa se tapahtuu, kun muulla tavalla ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko ehkä niin, että näit videota säätytalolta ja sitten se tuli uniisi?
Oletko yrittänyt rentoutua esimerkiksi mindfullnessilla tai kirjoittamalla huolisivuja ennen nukkumaanmenoa tai aamuisin heti herättyäsi? Jotain mielesi haluaa purkaa ja näköjään unet ovat se formaatti, jossa se tapahtuu, kun muulla tavalla ei onnistu.
En varmasti ole nähnyt. En tiennyt millaista siellä on mutta tärkeät palaverit olivat meneillään.
Itse opiskelin siellä ja olisi ollut asiaa, minua ei ehditty kuulemaan. Paljon pukumiehiä käytävillä käveli.
Minä meditoin ja katselen etäältä. Itkenkin, annan luvan tunteille. Uniin kuitenkin tulee kaikki ja todella voimakkaasti, siis erittäin voimakkaita tunnelatauksiltaan.
Viime yönä kerroin exän uudelle naiselle minkälainen hän oikeasti on (väkivaltainen), pelkäsin miestä ja yritin jotenkin vain saada naista ymmärtämään, että lähtee. Samaan aikaan olin mustasukkainen enkä olisi halunnut lähteä talosta pois. Olin jumissa ja minua kaihersi monet tunteet.
Koko ajan jotain ihmeellistä. Exästä nyt varsinkin näen valtavasti unia mutta se olikin erittäin traumatisoiva suhde, johon minulle kehittyi vahva tunneriippuvuus. Edelleenkin kaipaan hänen "hyvää' puoltaan välillä.
Ap
Kokeile nukkua pää vastakkaiseen suuntaan :) Feng shuin mukaan pään tulisi olla pohjoista kohden.
Up