Hitto, kun harmittaa :/ Koko ilta meni pilalle. ov
Mieheni ja minä harrastetaan rivitanssia ja meidän treenit on yhdessä ravintolassa, joka on aika kuollut paikka (siellä on ollut 10 vuoden aikana ainoastaan pari ihmistä syömässä, kun meillä on ollut treenit).
Meillä on tapana ottaa yhdet treenien aikana, miehet juovat yhden kaljan ja me naiset otamme siiderin. Itse odotin sitä, että saisin pitkästä aikaa siideriä, olen juonut viimeeksi yhden siiderin melkein kaksi kuukautta sitten. Muut saivat juomansa ja eikös mun kohdalla siideri ollut loppu. Tarjoilija vaan pyöritteli silmiään. Ei ollut edes pullo siidereitä, vaikken niitä olisi voinut juodakkaan. Eikä ollut edes limua, sekin oli loppu. Tarjolla olisi ollut ainoastaan: rommia (mikä on hyvää, mutta menee hirveän helposti ja nopeasti päähän) ja kaljaa.
HÖH, mikäs ravintola/baari se sellainen on, jossa on tarjoilut loppu? Meidän porukka on pieni; neljä miestä ja neljä naista. Meni sitten koko loppu ilta pilalle tuon takia. Vuoden viimeiset treenit.
Ja ennen kuin kukaan alkaa sanomaan mitään siitä, että pienet on sunkin murheet, niin myönnän. Niin on.
Kommentit (2)
Laita sähköpostiosottees niin mä lähetän sulle siideriä!
Tuolla on ollut viimeeksi vuosi-puoltoista vuotta sitten joku esiintyjä. Aivan varmasti saisi lisää rahaa, jos hankkisi esiintyjiä. Mutta kaitpa ne sitten saa hotellituloja (kyseessä on myöskin hotelli).
Tuolla omistajalla on myöskin toinen ravintola ja täytyy sanoa, että sekin on aika kuollut paikka. Ainoastaan kesällä siellä järjestetään parit häät ja joulun aikaan parit pikkujoulut.
Ja me olemme päättäneet, että emme syö kummassakaan ravintolassa. Se hygienia on jotain ennen kuulumatonta. Me nimittäin talkootöillä siivoamme tuon toisen ravintolan joka kevät, kun tulee avajaiset. Viimekin kesänä siellä ruokakomerossa oli kuolleita hiiriä, samaten pakkasessa, lasien pohjilla on viinojen ym. jämiä jne. jne. jne.