Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vai vanha mies?

Vierailija
12.06.2023 |

Mitä av-raati sanoo tähän? Olen kirjoitellut nyt muutamana iltana uuden, ihan mielenkiintoisen miehen kanssa. Eilen sain puhelinsoiton eksältäni, joka kaipaa minua takaisin. Meidän juttu loppui pitkään matkaan ja miehellä oli ero niin pinnalla että ajattelin että hänen pitää ensin selvitellä se. No, mies kertoi, että on ollut yksin ja ajatellut vaan minua. Että hän ei halua päästää minusta irti, että haluaisi vähintään olla kaverit mutta toivoisi että voitaisiin olla pari jonain päivänä.
Ei käy kieltäminen, minua vanha suola janottaa, mutta onko niin, että se juna meni jo, ettei entistä kannata enää lämmittää? Mitä teen? Minun tekisi mieli jotenkin nätisti lopettaa kirjoittelu uuden miehen kanssa ja siirtyä vanhan miehen viekotteluun. Vanha mies puhui tosi avoimesti tunteistaan, mitä ei aiemmin tehnyt. Ja on soitellut ja viestitellyt. Auttakaa armon av-raati.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittele rauhassa molempien kanssa. Kunhan et mene fyysiselle tasolle tai lupaile parisuhdetta, on ok tutustua kahteen samaan aikaan. Eiköhän se siitä selkene.

Vierailija
2/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sänkyyn molempien kanssa ja sitten arvioit koon, kestävyyden, taitavuuden ja rytmin perusteella. Muina muuttujina miehen varakkuus ja luonne, yhteiset arvot, terveys ja tavoitteet elämässä. Näiden ominaisuuksien perusteella teet piirrematriisin ja lasket lopuksi plussat yhteen ja katsot kummalle äijälle kertyy niitä enemmän. Ei kai tämä nyt mitään rakettitiedettä ole, jos ei ole kuin kaksi kohdetta, joita verrata keskenään? Tärkeintä on, että ET kuuntele sydäntäsi, sillä tunteet ovat häilyviä eikä niihin voi luottaa. Teet rationaalisen päätöksen tarkan harkinnan ja arvioinnin perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot kuin mikäkin matkalaukku. Kai sä nyt ite osaat valita? Nythän miehet siirtelee sua kuin litra mittaa.

Vierailija
4/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanha mies teki tuollaisen vaikutuksen, niin et vielä ole kovin kiintynyt uuteen. Tosin minusta on outoa ylipäänsä puhua jostain uudesta miehestä, jos vasta kirjoittelette. Ethän voi tietää ollenkaan, herääkö välillenne edes mitään.

Vierailija
5/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaisi ottaa verrokiksi vielä kolmas mies. Ei voi tietää muuten että jääkö jotain parempaa saamatta.

Vierailija
6/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi tuossa vaiheessa olla joko tai? Ethän sä seurustele kummankaan kanssa. Voit kuulostella molempia että miltä vaikuttaa.

Vierailija
7/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi tuossa vaiheessa olla joko tai? Ethän sä seurustele kummankaan kanssa. Voit kuulostella molempia että miltä vaikuttaa.

Jos on kaksi vaihtoehtoa, niin silloin se on tietysti JOKO TAI, JOKO TAIJAIJAIJAIJAI.

Vierailija
8/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa se vanha ja kuulostele tuntemuksiasi.

Vierailija
9/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat kun on tota valinnan varraa, ota ne kaikki ja ehdota kolmen kimppaa. Kaverina tuskin vanha haluaa olla jos uuden kanssa alat rustaamaan, trust me

Vierailija
10/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tännehän on tullu vastauksia! Vanha pistää viesteillä parastaan. Taidan innolla syödä vanhan pajunköyttä. Eli ei ole raaskimusta pitää uuden toivoa yllä. Entä jos kysyn vanhalta, että mitä ajattelee jatkanko uuden kanssa vai haluaako vanha lähempää tuttavuutta.

Ap

Vierailija
11/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi