Mies muuttuu kavereiden seurassa. Alkoholi maistuu ja baariin pitää mennä. Onko normaalia?
Mies saattaa unohtaa mut kun liikkuu näiden kavereiden kanssa ja on etäinen, viikolla on oma normaali itsensä mutta jos joku kaveri kysyy ulos niin sitten mennään. Pitäisikö keskustella miehen kanssa rajoista? Huolettaa kyllä miehen kaverit, draamaa myös harrastavat. Sanoin kyllä että voin alkaa hankalaksi.
Kommentit (4)
Eroaisin. Säästäisin kumpaakin monelta pahalta mieleltä, riidalta ym. Jos arvot ja toiveet ei kohtaa niin parempi erota.
Miehelläni on kavereita ja saa mennä heidän kanssaan. Mutta osoittaa selvästi että minä olen ykkönen. Siksi en ole mustasukkainen kavereidensa kanssa viettämästä ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin. Säästäisin kumpaakin monelta pahalta mieleltä, riidalta ym. Jos arvot ja toiveet ei kohtaa niin parempi erota.
Miehelläni on kavereita ja saa mennä heidän kanssaan. Mutta osoittaa selvästi että minä olen ykkönen. Siksi en ole mustasukkainen kavereidensa kanssa viettämästä ajasta.
Mies on sanonut että olen ykkönen eikä tuo draamaa kotiin, mutta välillä tuo etäinen käytös mietityttää.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa?