Kesäloma alkoi eikä miehet pyydä treffeille
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Rankkoja nämä naisten ongelmat. Minua ei ole koskaan pyydetty treffeille.
M41
Voihan AP olla miehistä pitävä mies ;)
Mene uimaan.
Se että sua pyydetään treffeille, ei ole mikään ihmisoikeus joka kuuluu kaikille. Treffipyynnöt ansaitaan hyvällä ulkonäöllä. Jos haluat treffipyyntöjä, ala näyttämään sellaiselta että joku sinut haluaa pyytää treffeille.
Miehet harvemmin pyytää toisia miehiä treffeille jollei ole varma vastapuolen homoudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA!
Liian hankalaa
Lopeta se mässäily ja viinan kittaus. Ruuaksi salaattia, riisiä ja vähän kanaa. Juomaksi vettä.
Sitten läskit liikkeelle ja kävelylenkkejä alkuun.
Lähdetkö treffeille minun kanssa?
Ai vaan et kukaan ei pyydä kesälomalla treffeille..... entäs jos niitä treffikutsuja ei ole tullu koko ikänä? täh???
Vierailija kirjoitti:
Ai vaan et kukaan ei pyydä kesälomalla treffeille..... entäs jos niitä treffikutsuja ei ole tullu koko ikänä? täh???
LAIHDUTA
Te ootte noloja. Mä menin eilen terassille ja bongasin heti kolme miestä jotka kaikki halus mun kanssa treffeille mutten lähtenyt.
Mä oon juoppomagneetti. Se vain, etten huoli juoppoja kun en ole itse.
Vierailija kirjoitti:
Rankkoja nämä naisten ongelmat. Minua ei ole koskaan pyydetty treffeille.
M41
Paras oli nainen joka oli omasta mielestään "nöyryytetty" kun kymmenen miestä ei ravintolassa lähestynyt häntä.
Jos et arvosta itseäsi saat vain sekundamiehiä ja pian alistut miellyttämisenhalun takia.
Kierre vie kiihtyen mennessään. Pian loppuelämäsi on pilalla koska halusit vain hetken.
Hetken hurmio voi olla elämäsi turmio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA
No mutta mikäs sipsejä mussuttava mursu se täällä huutaa toisille LAIHDUTA!!! Sulle ei riitä edes autoromuttamon vaaka, sanon minä. Voi voi ruma apina sentään kun täällä huutelet!!! Hanki kuule käytöstavat siellä sirkuksessa.
T. 50 kiloinen
Kiltti mies kirjoitti:
Lähdetkö treffeille minun kanssa?
Kilttikset on parhaita. Missä tavataan?
Vierailija kirjoitti:
Miehet harvemmin pyytää toisia miehiä treffeille jollei ole varma vastapuolen homoudesta
Ap on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos et arvosta itseäsi saat vain sekundamiehiä ja pian alistut miellyttämisenhalun takia.
Kierre vie kiihtyen mennessään. Pian loppuelämäsi on pilalla koska halusit vain hetken.
Hetken hurmio voi olla elämäsi turmio.
Ei kukaan pyydä treffeille.
Mistä ne tietää milloin sun loma alkaa
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tietää milloin sun loma alkaa
Eihän ne tiedäkkään
Pyydä itse treffeille.