Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erään tuttavani mielestä päiväkodilla on ykkösvastuu lapsen kasvattamisesta

Vierailija
09.06.2023 |

Tällä tutulla on vielä lapsia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no,

Minä vien aamulla lapset päivähoitoon, haen puoli viideltä ja kotona laitan nukkumaan klo 19. Eli olen vuorokaudessa lapsien kanssa 2.5h.

Kyllä silloin näkisin väkisinkin että lasvatusvastuu liukui päiväkodille kun lapsi siellä viettää suurimman osan hereilläoloaikaansa.

M40

Vierailija
2/8 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no,

Minä vien aamulla lapset päivähoitoon, haen puoli viideltä ja kotona laitan nukkumaan klo 19. Eli olen vuorokaudessa lapsien kanssa 2.5h.

Kyllä silloin näkisin väkisinkin että lasvatusvastuu liukui päiväkodille kun lapsi siellä viettää suurimman osan hereilläoloaikaansa.

M40

Sinä ne lapset olet tehnyt, ei päiväkoti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no,

M40

Olen aika lailla samoilla linjoilla. Minun on hankala ottaa vastuuta siitä kasvatuksesta, jota päiväkoti tarjoaa ja koska lapsi on pääosin muiden kuin minun kanssani valveillaollessaan, niin kasvatusvastuu on liuennut muille.

Vierailija
4/8 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö te, mitä kasvatusvastuu tarkoittaa? Vaikka lapsi arkisin onkin päiväkodissa ison osan valveillaoloajastaan, VASTUU on vanhemmilla.

Vierailija
5/8 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa ei mutta käytännössä kyllä. Joissain perheissä ei ole yhtään akateemista aikuista kotona ja kyllähän siinä päiväkodin kasvatusrooli korostuu.

Vierailija
6/8 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö te, mitä kasvatusvastuu tarkoittaa? Vaikka lapsi arkisin onkin päiväkodissa ison osan valveillaoloajastaan, VASTUU on vanhemmilla.

Ilmankos Suomen Pisa menestys on niin kehnoa kun koulutetuilla opettajilla ja muilla ohjaajilla ei ole vastuuta työstään. Vaan vanhemmat vastaa.

Vierailija
7/8 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lastensuojelu voikin sitten jatkaa siitä mihin päiväkoti kasvatuksessaan jäi.

Vierailija
8/8 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no,

M40

Sinä ne lapset olet tehnyt, ei päiväkoti.

Ok, eli ei koske adoptiovanhempia tai uusperheitä.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi