Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ongelma vai ongelma mies?

Vierailija
09.06.2023 |

Miten saada mies ihastumaan uudelleen? Onko edes mahdollista?

MIes kertoi olleensa hyvin ihastunut alunperin minuun, mutt ajstain syystä tunteet eivät siinä hetkessä syventyneet. Omat tunteet ovat vaihdelleet tapailun aikana, mutta silti perussyvä tunne ihmeellisestä syvästä yhteydestä mieheen säilynyt kokoajan. Olen miettinyt kuvittelenko kaiken, mutta tullut tulokseen, että en kuvittele vaan, että miehelläkin on tunteita minua kohtaan. Mies kuitenkin ilmoitti, ettei halua sitoutua minuun, viestii ja haluaa nähdä ja seksiäkin on. En halua satuttaa itseäni, mutta en pysty päästämään irtikään. Voiko mies kuitenkin muuttaa mielensä? Itse voisin tällaisessä tilanteessa muuttaa mieleni ja sitoutua häneen, vai tuhlaanko vain aikaani? Kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asian/suhteen arvon tajuaa vasta kun sen on menettänyt.

Apn tilanteessa kannattaisi ehkä sanoa rehellisesti miehelle että olisi halunnut suhteelta enemmän. Mutta koska pelkää rikkovansa itsensä kerta mies ei halua enempää niin on parempi että jatkossa ollaan vaan ystäviä.

Tämän jälkeen ap sitten kohtelee tuota miestä kuin pelkkää ystävää. Jos et harrasta seksiä muidenkaan ystävien kanssa niin et tuon miehenkään. Näin ap pääsee eroon suhteesta. Suree ja voi ruveta katselemaan uutta suhdetta. Ja jos taas menettäminen saa miehen heräämään niin mies haluaakin apn oikeaan suhteeseen (en jäisi tätä odottelemaan).

Vierailija
22/25 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn tilanteessa kannattaisi ehkä sanoa rehellisesti miehelle että olisi halunnut suhteelta enemmän. Mutta koska pelkää rikkovansa itsensä kerta mies ei halua enempää niin on parempi että jatkossa ollaan vaan ystäviä.

Tämän jälkeen ap sitten kohtelee tuota miestä kuin pelkkää ystävää. Jos et harrasta seksiä muidenkaan ystävien kanssa niin et tuon miehenkään. Näin ap pääsee eroon suhteesta. Suree ja voi ruveta katselemaan uutta suhdetta. Ja jos taas menettäminen saa miehen heräämään niin mies haluaakin apn oikeaan suhteeseen (en jäisi tätä odottelemaan).

Aloittajan tulisi kasvattaa henkiset pallit. Kerta haluaa sitoutua ja mahdollisesti jossain vaiheessa perheen pitäisi pelimies jättää rannalle ruikuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittäisikö tuo suhde tuollaisenaan kuitenkaan sinulle? Toista ei kiinnosta kuin seksi ja kaveruus, ei pidä sua mitenkään erityisenä eikä jaksa panostaa. 

Ajatuskin lopettaa suhde sattuu niin paljon, että jotenkin haluaa vain katsoa kortit loppuun.

Toista ei voi saada rakastumaan itseensä, mutta mietinkin voiko ihmisen tunteet muuttua. Itsellä on ainakin joskus niin käynyt.

En aio alkaa pelaamaan mitään pelejä, enkä ole mikään seura&seksiautomaatti, vaan elän omaa elämääni. On kyllä sovittu, ettei seksiä ole muiden kanssa.

Onko miehet niin ehdottomia kuin sanovat vai muuttuuko ajatukset tai tunteet?

Muuttuu tunteet, ne laimenee.

Vierailija
24/25 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä hankalalta, ja jos mies sanoo että ei halua sitoutua. Mun mielestä kannattaa jatkaa eteenpäin jos itse seurustelua haluat (vaikka tietenkin tuo on helpommin sanottu kuin tehty).

Musta tuntuu että satutat vaan itseäsi jos jäät odottamaan, koska jos oikeasti haluaa olla toisen kanssa niin ei siinä mitään epäselvyyksiä ole.

Tsemppiä sinulle ja muista kuunnella itseäsi ja intuitioosi, ja mitä oikeasti haluat <3

Halauisin olla hänen kanssaan, mutta eipäi taida kuviosta tulla mitään. Varmasti satutan itseäni kun jatkan tässä suhteessa. Enemmän mietin, että voiko ihmisen ajatukset muuttua kun kuitenkin haluaa olla seurassani muutenkin kuin vain silloin kuin on seksiä.

Älä mene tuphon ansaan. Lähde pois. Mies käyttää sinua hyväkseen. Kunnioita ja arvosta itseäsi. Itse menin aivan rikki juuri tuollaisessa suhteessa koska minulla oli tunteet mukana ja toisella ei

Vierailija
25/25 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Olen tehnyt suuren virheen seksin suhteen. Ei olisi pitänyt, mutta eroilmoitus tuli niin yllättäen, että olin shokissa, ajatukset solmussa ja läheisyyden kaipuu kova. Täytyy jatkaa kylmällä linjalla. Tuon ilmoituksen jälkeen ei tietenkään suhde voi koskaan enää jatkua, mutta pakko se on hyväksyä ennemmin kuin myöhemmin. Tuhlaan vain aikaani. Uskon, että mies laski hyvän seksin varaan, että pääsee todella helpolla kun ei tarvitse sitoutua mitenkään, mutta seksiä tarjolla. Tottakai :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme