Oletko kännissä jo?
Kommentit (21)
Kolmas. Yöllä tulee NHL finaali taas. Pitää jaksaa valvoa.
En vielä. Viskiä on lasissa, muttei oikein maistu.
Olen lievässä nousuhumalassa huomenna tähän aikaan. Tänään on vielä torstai ja pitää kärvistellä yksi työpäivä ennen vapauttavaa viinaloppua
En vielä, mutta huomenna tähän aikaan kyllä.
Kesäloma alkoi maanantaina. Joka ilta oon korkannut, kun lapsi mennyt nukkumaan.
Tänään juon. Olen joka aamu 2 viikon ajan herännyt viideltä nostamaan kalaverkot. Huomenna en nosta koska en laittanut verkkoja mereen Vien ne huomen illalla.
Ennen olin. Nyt olen rajoittanut perjantain ja maanantain väliseksi yöksi ottamisen.
Alkoi haitata työntekoa jokapäiväinen kännääminen.
En juo olutta. Viiniä lipittelen tässä illan mittaan.
En. Oon joka toinen kuukausi tiputtomalla. Tykkään juomisesta ja hidastumisesta ja hyvistä viineistä. Toleranssi kasvaa jo kuukauden aikana sen verran, että ratkaisuni on olla joka toinen kuukausi täysin ilman. Välillä enemmänkin.
Hyvä kun huomautit! En muuten ole, kun unohdin päivällä käydä viinakaupassa. Kaikkea sitä vanhalle sattuukin, en ole vielä ennen unohtanut viinakauppareissua.
Hyvä meininki oon. Kännissä ja kuuntelen youtubesta musaa 80 ja 90 luvuilta.
Hieman tasoittelen ja katson kun Seinäjoki saa pataan Vaasalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana, just tekivät maalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kans että maali tuli lopussa ja huusin ja mun pitkäveto meni oikein. Joku 140 euroa voitin.
Kiltti mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kans että maali tuli lopussa ja huusin ja mun pitkäveto meni oikein. Joku 140 euroa voitin.
Mun vaasalainen veri vapisi. Olipa kyllä hyvin ruskettuneita pohjalaasia molemmissa joukkueissa.
Sanoisin että harvinaiset kännit itsellä. Yleensä mun pitää olla jo kuudelta aamulla kalassa. Nyttenkin on tilauksia 20 kg edestä ahventa.
Mutta kun kalaa ei tule kovin paljoo vielä. Aikaisemmin vuosina ahventakin tuli todella hyvin jo tähän aikaan vuodesta. Huonot säät kai syynä ettei kalaa tule koska vesi liian kylmää vielä.
Juuri vasta aloittelen.