Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väittää ettei se ole hyväksynyt somessa kaverikseen niitä misuja mitä siellä on.

Vierailija
08.06.2023 |

Sillä on myös näköjään joku 400 lähetettyä kaveripyyntöä. Ei ole niitäkään tehnyt.
Yllättäen ja pyytämättä ovat nämä ilmestyneet. Face kuulemma ihan itse näitä pyyntöjä tekee ja hyväksyy.
Miksei minulle tule pyyntöjä tai uusia ihme kavereita? Olenko niin ruma ja tylsä vain?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noiden misujen kaveripyyntöjä tulee säännöllisesti. En minäkään ole niitä hyväksynyt.

Vierailija
2/9 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gasslightning, ja ehkä väittää kohta, että kuvittelit asian/syyttää sinua mustasukkaiseksi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyntöjä tulee, mutta niistä ei tule kaveria, jollei itse hyväksy. Lisäksi itse laitetut pyynnöt pitää tietenkin itse lähettää, ei ne itsestään tapahdu.

Vierailija
4/9 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noiden misujen kaveripyyntöjä tulee säännöllisesti. En minäkään ole niitä hyväksynyt.

Joo mutta niitä ilmestyy sen kavereihin tai näkyy lähetetyissä pyynnöissä. Ja väittää ettei hänellä ole osaa eikä arpaa, hän ei ole tehnyt eikä hyväksynyt. Ne pyynnöt vaan väkisin lähtee, ja väkisin pimatsut ilmestyvät kavereihin.

Vierailija
5/9 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä sain kaveri kutsun Instassa BratPitt2023 :ltä. Näytin sitä miehelle, että eipäs vaan sulle tule tämmöisiä kaverikutsuja. Ei tullutkaan, vaan Jennifer69.

Vierailija
6/9 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alkoi yhtäkkiä vinkua kun koskin puhelimeensa, tiesin kyllä ennestään nämä epämääräiset kaverit mutta alkoi ärsyttää että antaako koskea, joten nämä lähetetyt nyt näin. Kaverit ja ne catfishit nyt toki näen omastani.

Alkoi epäilyttää että onkin jotain menossa, olisi kai pitänyt katsoa mese samalla.

Yleensä joudun käyttämään puhelintaan, korjaamaan ja säätämään, nyt yhtäkkiä heti pillastui kun nostin kun laitoin oman virtalähteen lataukseen.

Eli jotain on muuttunut, nyt pari päivää on kyllä pitänyt puhelin ottaa puolen tunnin kauppareissullekin. Siis yleensä on noilla reissuilla jättänyt kotiin koska minulla ei ole omaa nettiä, ja joudun maksamaan prepaid-datasta jos ei hän ole paikalla.

Vierailija
7/9 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä sain kaveri kutsun Instassa BratPitt2023 :ltä. Näytin sitä miehelle, että eipäs vaan sulle tule tämmöisiä kaverikutsuja. Ei tullutkaan, vaan Jennifer69.

Niin mutku se on itse lähettänyt nämä kutsut. Niitä ei ole hyväksytty kylläkään.

Ja jos joku pimu on lähettänyt, se varmaan on hyväksynyt kun kavereissa on nuoria pimatsuja, kavereita on varmaan 900, vaikkei ihmisellä irl ole yhtään kaveria.

Vierailija
8/9 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kerran jäi kiinni siitä että joku nainen ehdotti tapaamista ja tämä suostui. Ehkä nyt on samaa kun pillastui koskemisesta ja se mukana pitäminenkin.

Vierailija
9/9 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kerran jäi kiinni siitä että joku nainen ehdotti tapaamista ja tämä suostui. Ehkä nyt on samaa kun pillastui koskemisesta ja se mukana pitäminenkin.

Siis kännykän koskemisesta, ja pitää yhtäkkiä aina mukana.

Otin puheeksi ja pitäisi nyt lähteä kuulemma. En tosiaan nyt lähde, jos huomenna pääsen bussilla keskustaan ja tuurilla saisin jonkun sieltä viemään kotiin. Hän ei kuulemma vie. Ehkä kysyn kyytiä isältään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän