Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle kehittyi vauvana ylimääräisiä makkaroita jalkoihin ja käsiin, vaikka äiti ruokki normaalisti

Vierailija
08.06.2023 |

Hoitajat olivat kuulemma halunneet että minulle tehdään jotain aineenvaihduntatestejä, mutta neuvolatätini tai lääkäri(en nyt muista kumman äiti sanoi) oli todennut että se on turhaa, minulla vain on varastoiva keho.

Pappani mummo on painanut 200kg, ja tämä 1800-luvulla. Ilmeusesti on ollut kylässään jonkunlainen nähtävyys kun tämä paino on kulkeutunut tietona, aina minun korviin asti. Ja oken nähnyt kuvankin tuosta isosta pappani mummosta.

Kaikki muut perheessäni ovat normaalipainoisia, enkä itse ole koskaan ollut syöppö, päinvastoin syön aika vähän, mutta nyt 50v painan jo 145kg.
Nyt olen alkanut jotenkin katkeroitua jo tästä, kehostani ei voi koskaan tulla normaalipainoista, vaikka kuinka laihduttaisin, mulle jäis valtavasti roikkuvaa ihoa, joka on vielä pahempi kuin tämä tilanne.
Olen tainnut periä isoisoäitini varastogeenin.

Televisiossa kun näytetään lihavia ihmisiä, ne mättävät järkyttävät määrät roskaruokaa koko päivän. Tilaavat monta pizzaa ja jälkiruuaksi ajavat hakemaan 5 hampurilaisateriaa.
Minä syön tavallista kotiruokaa lautasellisen tai ihan kohtuudella herkkuja viikonloppusin, mutta näytän samalta kuin amerikkalaiset megasyömärit.

Päälle saan kuulla vuodesta toiseen terveydenhoitajilta miten syödään terveellisesti ja varmasti jotkut tuntemattomat katsovat kaupassa tms ninua ja näkevät minut samanlaisena kuin tv-lihavat, makaamassa sängyssä pizzalaatikoiden keskellä. Ihan sama tässä iössä mitä ajattekevat ja kuinka ruma olen, itseäni huolettaa se että terveys on mennyt tämän takia että rasvaa vaan kertyy ja kertyy. Ihan kuin elämä ei olis vaikeeta ilman tämmöstä lisötaakkaakin, sananmukaisesti taakkaa.

En tiedä mikä mahtaa olka lääketieteellinen termi tämmöiselle varastokeholle. Muinaisina aikoina olisin ollut selviytyjä, mutta nykyaikana olen tuhoon tuomittu.

Laitoin tämän aloitukseni uudestaan koska joku tämän turhaan poistatti.
Olin vastaamassa sille joka, sanoi että kaikilla vauvoilla on makkaroita, että mun makkarat ei olleetkaan niitä tavallisia, vaan mulla oli ne poimut käsissä ja jaloissa myös muualla kuin taitoskohdissa. Eli mulla oli poimu myös ihan keskellä käsivartta tai reittä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla on michelin ukon mallinen vauva, kannattaa ottaa ne aineenvaihduntatestit, jos tämmöiseen joku apu löytyy, elämä ei ole helppoa lihavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan