Naisilla menee kesätyö rahat meikkien ostoon ja miehillä menee videopelien ja kaljan ostoon.
Jos olisi töitä niin kävidin ehkä päivittäin heses taikka macdonaldissa syömässä päivän kerrosaterian( siihen ateriaan sisältyy iso cokis + isot ranskalaiset, maksaa noin 11 euroa)
Kommentit (20)
Huvipuistohullu kirjoitti:
No ei todellakaan mee 😂
Treffit peruttu. ps! Miten sulla riittää sikaa olla täällä palstalla kun pitäisi hoitaa laitteita siellä puistossa?
Kesätyö? Eiköhän moni aikuinen nainen ja mies ole ihan koko ajan töissä eikä vain kesätöissä kuten nuoret.
No ei mee. Mun 16 v tyttö ei meikkaa ollenkaan. 18-vuotiaalla menee ehkä 50 € vuodessa meikkeihin (ripsari ja meikkivoide).
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mee 😂
Treffit peruttu. ps! Miten sulla riittää sikaa olla täällä palstalla kun pitäisi hoitaa laitteita siellä puistossa?
On meilläkin vapaapäiviä 😄
Vierailija kirjoitti:
Kesätyö? Eiköhän moni aikuinen nainen ja mies ole ihan koko ajan töissä eikä vain kesätöissä kuten nuoret.
Tuuppas takas tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mee 😂
Silloin ei myöskään makseta palkkaakaan mikäli löhöilee sohvalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppas takas tähän päivään.
Mitä sä oikein selität? Ihan tässä päivässä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mee 😂
Oletko vähän yksinkertainen?
Kyllä ne kuule menee säästöön, ne kesätyö rahat.
Taas tiukka opiskeluvuosi alkaa syksyllä, ja joka ikinen säästössä oleva euro, on arvokas, pitkän talven aikana.
Tosin ystävän kanssa on päätetty lähteä loppukesästä pienelle matkalle, sellainen halpa lento, ja jokin halpa majoitus.
Äiti on jo luvannut ponssata osan matkasta, että tulee edes jotain vaihtelua ja virkistystä, opskelun ja koko kesän duunin välillä.
"Kesätyöt" "mies" "nainen" :)
Ei oikein sovi yhteen. Hauskaa kesälomaa nuorille!
Vierailija kirjoitti:
No ei mee. Mun 16 v tyttö ei meikkaa ollenkaan. 18-vuotiaalla menee ehkä 50 € vuodessa meikkeihin (ripsari ja meikkivoide).
Se on murrosikä vaikeaa varsinkin yksin huoltajana kun ikätoverit painostavat uusien vaatteiden hankintaan ettei erotu joukosta. T.viisas mies
Yhdistelmä naiset/miehet ja kesätyö kuulostaa oudolta. Yleensä naiset ja miehet ovat ihan oikeissa töissä ja kesätöitä tekevät tytöt/pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mee 😂
Oletko vähän yksinkertainen?
Oon kyl melkoinen idiootti jos katsotaan ihan vaikka tätä päivää for example...heti aamulla alkossa
Älä unohda kampaajaa. Mulla menee extrapitkillä hiuksilla kampaajaan yli 300€. Mutta hiukset pitää olla kauniina juhannukseksi poikaystävää varten :)
N29
Mulla menee vodkaan ja nakkeihin.
Ittepä en kävisi.