Korkokenkänaiset kuinka pitkä olet
Ilman korkkareita ja kuinka pitkä korkkareilla? :)
Kommentit (22)
172cm ilman, korot 6-12 cm tilanteensta riippuen.
159 cm oma varsi ja korot 4-7 cm. Tosin harvoin viitsinyt enää korkokenkiä käyttää.
Korkojen kanssa 182-185cm. 175cm on pituus.
Vierailija kirjoitti:
Korkojen kanssa 182-185cm. 175cm on pituus.
Sama
Naisilla huono itsetunto, siksi korkkarit koska miehet pidempiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Juuri näinhän se meneekin. Miesten pitäisi myös käyttää korkokenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Olen monia miehiä pidempi lenkkarit jalassa. Tuntuu että mua lyhyemmillä miehillä käy egon päälle olla mun edessä jonossa. Hassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Olen monia miehiä pidempi lenkkarit jalassa. Tuntuu että mua lyhyemmillä miehillä käy egon päälle olla mun edessä jonossa. Hassua.
Lisään vielä että naiseksi olen pitkä, mieheksi en.
173cm ja korot 9-11cm. Mutta esim. 11cm koroilla pituutta ei tule kuitenkaan 184cm vaan ehkä pari senttiä vähempi.
Vierailija kirjoitti:
173cm ja korot 9-11cm. Mutta esim. 11cm koroilla pituutta ei tule kuitenkaan 184cm vaan ehkä pari senttiä vähempi.
Huono ryhti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono ryhti?
Ei! Vaan mittaa itse niin huomaat ettei se ryhdistä ole kiinni tai pyydä vaikka poikakaveria mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis että mitä? Et sinä voi kutistua yllättäen niin joko korot on lyhyemmät tai mittaukset heittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että mitä? Et sinä voi kutistua yllättäen niin joko korot on lyhyemmät tai mittaukset heittää.
Just joo. Onko 184cm lyhyempi kuin 173cm? Jos sulla on korkkarit niin mittaa kuten sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Onko 184cm lyhyempi kuin 173cm? Jos sulla on korkkarit niin mittaa kuten sanoin.
Jos oot 173 ilman kenkiä ja laitat 11cm korot jalkaan niin miten voit olla lyhyempi kuin 184 koroilla? Jos selkä suorana.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan naisilla huono itsetunto koska ovat pitkiä. Sen takia käyttävät lättäpohjia vuodesta toiseen.
Miksi kukaan laskisi tuollaista?