Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä sukulaisten juhliin, koska en halua antaa lahjoja

Vierailija
07.06.2023 |

Täytyykö lopettaa näkeminen kokonaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
2/4 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna itsesi hänelle. Ei tarvitse ostaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset halua antaa lahjoja? Voithan nähdä sukulaisia muulloin kuin juhlissa?

Vierailija
4/4 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin selvä asia minulle: "En halua tavata vaimoni sukua. Koska heidän jouukossaan on niin epämiellyttäviä ihmisiä, että voin ainoastaan pahoin heidän kanssa ollessani. Viimeksi oli kamala katastrofi kun muutaman heistä tapasin. Koko viikonloppu meni pieleen. Olen kiinnostunut ruuanlaitosta ja teen sitä mielelläni, vaikka ukkosia olisi ilmassa. Eräs vaimoni sukulainen tarjoutui avustamaan minua keittiössäni. Olin hiukan näreissäni, koska en ole tottunut, että joku tulee sähläämään ja niin kävi nyt toden teolla. Kävi niin kun arvasinkin, rouva alkoi määräillä ja teki niin hullunkurisia juttuja, että laskiessani kymmeneen sain juuri ja juuri malttini pysymään rajoilla. Tämä oli vain yksi tapaus ja siihenkin liittyi monia vivahteita, jotka yhteenlaskettuna sai minut melkein raivoamaan. Muita samankaltaisia asioita on tapahtunut vuosien aikana monia. Pahin oli se ja on yhä, että minua ei olla hyväksytty vaimoni sukuun, vaikka olen ammattimies ja kiltti, en kulje räkimässä kapakoissa enkä paneskele muita naisia. Mutta, mutta...niin, en ole myöskään köyhä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi