Palstalääkärit, mikä mulla on?! Ov
Kuukautiskierto yhtä äkkiä sekaisin. Normaalisti kp 32, edellinen oli 24 ja nyt kpl 36 menossa. Hormoninäppyjä naamassa ja olkapäillä, ennen sileä iho. Välillä aavistus alaselkä/mahajomotusta. HB laskenut 110 (puoli vuotta sitten oli 140). Menkat olleet aina runsaat. Lyhyen kierron aikana tiputteluvuoto jatkui 3vk. Raskaana en pitäs olla testien mukaan. Mahdollista kuitenkin. Rinnat ihan tosi vähän arat. Lääkärissä käyty. Otettiin Papa ja labrat. Labrat oli ok.
Kellään samantyylisiä oireita?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luulosairas hullu.
Tätäkin olen miettinyt että voisiko olla mieli tehnyt kepposia ja kuvittelen suurimman osan oireista.
Ap
Mene lääkäriin äläkä täällä vingu.
Määrittämätön persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luulosairas hullu.
Tätäkin olen miettinyt että voisiko olla mieli tehnyt kepposia ja kuvittelen suurimman osan oireista.
Ap
Lääkärissä käyty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luulosairas hullu.
Ap
Hänhän oli jo ja labroista katsottiin mm. "kehon pH-arvo" 😁
Vierailija kirjoitti:
Määrittämätön persoonallisuushäiriö.
Joo voi olla häiriöstäkin johtuvaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luulosairas hullu.
Ap
Hänhän oli jo ja labroista katsottiin mm. "kehon pH-arvo" 😁
Pissasta
Mulla samat oireet, ja kuukautiset alkoivat kp 36 päätteeksi puolen yön jälkeen kp 37 puolella. Nyt 3 päivää kuukautisia ja suklaata mennyt levy päivässä. Se yli viikon kestänyt valtava vitutus on tosin nyt tiessään. Näpytkin alkavat kuivua, ehkä ne ovat poissa kohta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat oireet, ja kuukautiset alkoivat kp 36 päätteeksi puolen yön jälkeen kp 37 puolella. Nyt 3 päivää kuukautisia ja suklaata mennyt levy päivässä. Se yli viikon kestänyt valtava vitutus on tosin nyt tiessään. Näpytkin alkavat kuivua, ehkä ne ovat poissa kohta.
Mietin että koska en ole ennen kärsinyt PMS oireista niin voihan ne tietty tulla myöhemmällä iällä. On tämä kroppa kyllä ihmeellinen...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Premenopaussi?
https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/premenopaussi-alkaa-jo-nelikymppise…
Tätä olen kans miettinyt et voisiko olla. Kuulostaa kyllä hyvin samanlaiselta. Voisikohan lääkäriltä pyytää jotain tutkimuksia et saisko sitä kautta selville.?
Tietenkin voit pyytää yksityiseltä lääkäriltä, mitä tahansa labra tutkimuksia, sen yksityisen lääkäri aseman labrassa, jossa käyt yksityisen lääkärin vastaanotollakin.
Ja tietty maksat joka ikisen labranäytteen, omasta kukkarostasi.
Tuollaisia kuukautisten epäsäännöllisyyksiä, ja muita oireita, kuten rintojen arkuus ja turvotus esiintyy suurella osalla naisia, Ja niihin on mitä erilaisempia syitä.
Eihän terveyskeskuslääkäri voi mitenkään määrätä kaikille naisille, kaikista mahdillisista oireista valittavalle, monia erilaisia tutkimuksia. Jatkuvasti.
Varminta olis aina käydä erikoislääkäri vastaanotolla, eli yksityisellä gynekologilla.
Hassua että, gynekologin vastaanoton hinnoista itketään ja huudetaan ja valitetaan.
Kun samaan aikaan voidaan kevyesti maksaa huikea hinta merkkilaukusta, hajuvedestä, vaatteista, kengistä sekä ulkomaan tai kotimaan lomamatkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Premenopaussi?
https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/premenopaussi-alkaa-jo-nelikymppise…
Tätä olen kans miettinyt et voisiko olla. Kuulostaa kyllä hyvin samanlaiselta. Voisikohan lääkäriltä pyytää jotain tutkimuksia et saisko sitä kautta selville.?
Tietenkin voit pyytää yksityiseltä lääkäriltä, mitä tahansa labra tutkimuksia, sen yksityisen lääkäri aseman labrassa, jossa käyt yksityisen lääkärin vastaanotollakin.
Ja tietty maksat joka ikisen labranäytteen, omasta kukkarostasi.
Tuollaisia kuukautisten epäsäännöllisyyksiä, ja muita oireita, kuten rintojen arkuus ja turvotus esiintyy suurella osalla naisia, Ja niihin on mitä erilaisempia syitä.
Eihän terveyskeskuslääkäri voi mitenkään määrätä kaikille naisille, kaikista mahdillisista oireista valittavalle, monia erilaisia tutkimuksia. Jatkuvasti.
Varminta olis aina käydä erikoislääkäri vastaanotolla, eli yksityisellä gynekologilla.
Hassua että, gynekologin vastaanoton hinnoista itketään ja huudetaan ja valitetaan.
Kun samaan aikaan voidaan kevyesti maksaa huikea hinta merkkilaukusta, hajuvedestä, vaatteista, kengistä sekä ulkomaan tai kotimaan lomamatkoista.
Puhut kyllä asiaa. Meinaan mennä yksityiselle gynelle jos en pääse tk kautta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lisäys
Rinnat on kasvaneet myös.
Tämä siis ap
Olet joutunut ufokaappauksen kohteeksi ja sisälläsi kasvaa ufolapsi. Seuraavassa kaappauksessa lapsi otetaan pois kasvamaan keinokohtuun etkä huomaa mitään muuta kuin kuukautisesi palaavat. ;)
Huomenna teen testin varalta. Ei ole sellainen olo et olisin raskaana... Ap