Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalääkärit, mikä mulla on?! Ov

Vierailija
07.06.2023 |

Kuukautiskierto yhtä äkkiä sekaisin. Normaalisti kp 32, edellinen oli 24 ja nyt kpl 36 menossa. Hormoninäppyjä naamassa ja olkapäillä, ennen sileä iho. Välillä aavistus alaselkä/mahajomotusta. HB laskenut 110 (puoli vuotta sitten oli 140). Menkat olleet aina runsaat. Lyhyen kierron aikana tiputteluvuoto jatkui 3vk. Raskaana en pitäs olla testien mukaan. Mahdollista kuitenkin. Rinnat ihan tosi vähän arat. Lääkärissä käyty. Otettiin Papa ja labrat. Labrat oli ok.

Kellään samantyylisiä oireita?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana?

Huomenna teen testin varalta. Ei ole sellainen olo et olisin raskaana... Ap

Vierailija
22/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet luulosairas hullu.

Tätäkin olen miettinyt että voisiko olla mieli tehnyt kepposia ja kuvittelen suurimman osan oireista.

Ap

Mene lääkäriin äläkä täällä vingu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittämätön persoonallisuushäiriö.

Vierailija
24/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet luulosairas hullu.

Tätäkin olen miettinyt että voisiko olla mieli tehnyt kepposia ja kuvittelen suurimman osan oireista.

Ap

Lääkärissä käyty.

Ap

Vierailija
25/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet luulosairas hullu.

Ap

Hänhän oli jo ja labroista katsottiin mm. "kehon pH-arvo" 😁

Vierailija
26/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittämätön persoonallisuushäiriö.

Joo voi olla häiriöstäkin johtuvaa.

Ap

Vierailija
27/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet luulosairas hullu.

Ap

Hänhän oli jo ja labroista katsottiin mm. "kehon pH-arvo" 😁

Pissasta

Vierailija
28/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika herkuttelu ja löhöäminen.

Vierailija
29/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyvä menopaussi

Vierailija
30/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat oireet, ja kuukautiset alkoivat kp 36 päätteeksi puolen yön jälkeen kp 37 puolella. Nyt 3 päivää kuukautisia ja suklaata mennyt levy päivässä. Se yli viikon kestänyt valtava vitutus on tosin nyt tiessään. Näpytkin alkavat kuivua, ehkä ne ovat poissa kohta.

Vierailija
31/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samat oireet, ja kuukautiset alkoivat kp 36 päätteeksi puolen yön jälkeen kp 37 puolella. Nyt 3 päivää kuukautisia ja suklaata mennyt levy päivässä. Se yli viikon kestänyt valtava vitutus on tosin nyt tiessään. Näpytkin alkavat kuivua, ehkä ne ovat poissa kohta.

Mietin että koska en ole ennen kärsinyt PMS oireista niin voihan ne tietty tulla myöhemmällä iällä. On tämä kroppa kyllä ihmeellinen...

Ap

Vierailija
32/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Premenopaussi?

https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/premenopaussi-alkaa-jo-nelikymppise…

Tätä olen kans miettinyt et voisiko olla. Kuulostaa kyllä hyvin samanlaiselta. Voisikohan lääkäriltä pyytää jotain tutkimuksia et saisko sitä kautta selville.?

Tietenkin voit pyytää yksityiseltä lääkäriltä, mitä tahansa labra tutkimuksia, sen yksityisen lääkäri aseman labrassa, jossa käyt yksityisen lääkärin vastaanotollakin.

Ja tietty maksat joka ikisen labranäytteen, omasta kukkarostasi.

Tuollaisia kuukautisten epäsäännöllisyyksiä, ja muita oireita, kuten rintojen arkuus ja turvotus esiintyy suurella osalla naisia, Ja niihin on mitä erilaisempia syitä.

Eihän terveyskeskuslääkäri voi mitenkään määrätä kaikille naisille, kaikista mahdillisista oireista valittavalle, monia erilaisia tutkimuksia. Jatkuvasti.

Varminta olis aina käydä erikoislääkäri vastaanotolla, eli yksityisellä gynekologilla.

Hassua että, gynekologin vastaanoton hinnoista itketään ja huudetaan ja valitetaan.

Kun samaan aikaan voidaan kevyesti maksaa huikea hinta merkkilaukusta, hajuvedestä, vaatteista, kengistä sekä ulkomaan tai kotimaan lomamatkoista.

Vierailija
33/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Premenopaussi?

https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/premenopaussi-alkaa-jo-nelikymppise…

Tätä olen kans miettinyt et voisiko olla. Kuulostaa kyllä hyvin samanlaiselta. Voisikohan lääkäriltä pyytää jotain tutkimuksia et saisko sitä kautta selville.?

Tietenkin voit pyytää yksityiseltä lääkäriltä, mitä tahansa labra tutkimuksia, sen yksityisen lääkäri aseman labrassa, jossa käyt yksityisen lääkärin vastaanotollakin.

Ja tietty maksat joka ikisen labranäytteen, omasta kukkarostasi.

Tuollaisia kuukautisten epäsäännöllisyyksiä, ja muita oireita, kuten rintojen arkuus ja turvotus esiintyy suurella osalla naisia, Ja niihin on mitä erilaisempia syitä.

Eihän terveyskeskuslääkäri voi mitenkään määrätä kaikille naisille, kaikista mahdillisista oireista valittavalle, monia erilaisia tutkimuksia. Jatkuvasti.

Varminta olis aina käydä erikoislääkäri vastaanotolla, eli yksityisellä gynekologilla.

Hassua että, gynekologin vastaanoton hinnoista itketään ja huudetaan ja valitetaan.

Kun samaan aikaan voidaan kevyesti maksaa huikea hinta merkkilaukusta, hajuvedestä, vaatteista, kengistä sekä ulkomaan tai kotimaan lomamatkoista.

Puhut kyllä asiaa. Meinaan mennä yksityiselle gynelle jos en pääse tk kautta.

Ap

Vierailija
34/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys

Rinnat on kasvaneet myös.

Vierailija
35/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys

Rinnat on kasvaneet myös.

Tämä siis ap

Vierailija
36/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt aluksi se raskaustesti.

Vierailija
37/37 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joutunut ufokaappauksen kohteeksi ja sisälläsi kasvaa ufolapsi. Seuraavassa kaappauksessa lapsi otetaan pois kasvamaan keinokohtuun etkä huomaa mitään muuta kuin kuukautisesi palaavat. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä