Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskikset, miksi edes tarvitaan raamattua kun pyhä henkihän voisi kertoa kaiken meille suoraan?

Vierailija
06.06.2023 |

Miksi hän ei voisi kertoa sitä kun seurakunnan kyllikki-tädille hän kertoi että hänen pitää mennä kaukaiseen trooppiseen maahan lähetystyöhön? Hän myös käski parikymppisen lissun lähtemään tampa bay floridaan raamattukouluun ja yhen maken hän käski mennä redding kalifornian palmujen alle raamattukouluun. Ja petskulle hän sanoi että anna se uusi mersu pastorille lahjaksi kun hän on niin hyvä tyyppi.

* nimet muutettu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti poistaa. Uskikset veti herneet nenään

Vierailija
2/6 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7

"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rienaajat joutuvat ikuiseen kadotukseen ja iankaikkiseen helvetin piinaan. Ap:lläkin hymy hyytyy, kun sarvipäät tökkivät hehkuvilla hiilihangoilla.

Jaajaa, nyt kysymysten kysyminen on syntiä.

Ap

Vierailija
4/6 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rienaajat joutuvat ikuiseen kadotukseen ja iankaikkiseen helvetin piinaan. Ap:lläkin hymy hyytyy, kun sarvipäät tökkivät hehkuvilla hiilihangoilla.

Jaajaa, nyt kysymysten kysyminen on syntiä.

Ap

Se on se suurin synti. Itsekin olen usein kysynyt, miksei esim. Avioliittokysymyksessä piispat vain sulkeudu kirkkoon ja kysy suoraan vastausta Jumalalta tämän mielipidettä, mutta asiallista vastausta en ole saanut.

Vierailija
5/6 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää jotain wannabe ateismiin uskovaisten ja teismiin uskovaisten välistä larppausta, jossa keksitääm puolin ja toisin mahdollisimman tyhmiä argumentteja?

Vierailija
6/6 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp