Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naiselle orgasmista

Vierailija
06.06.2023 |

Jos pystyt saamaan orgasmin yhdynnässä sekä suuseksillä, niin kumman mielummin valitset ja miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä taas jankuta. Jonkun mielestä on parempi niin, ja monien muiden mielestä parempi noin.

Ei mulla edelleenkään ole mitään tragediaa, ja saan orgasmeja niin paljon kuin haluan. Olen nainen ja siis asiantuntija...

Sinä et mun et muidenkaan naisten orgasmeista voi tietää, joten ole räkyttämättä, meedio.

No sinä tunnet vaan oman pillusi. Et siis ole mikään asiantuntija.

Voi sua raasua. Sulle (jos edes ollutkaan naista ikinä) taatusti vain feikattu.

Koita pärjätä.

Vierailija
22/24 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysymys naisille orgasmista" - ja vastata saavat vain ne, jotka saavat yhdynnässä, muut haukutaan, eikä muunlaisia mielipiteitä hyväksytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysymys naisille orgasmista" - ja vastata saavat vain ne, jotka saavat yhdynnässä, muut haukutaan, eikä muunlaisia mielipiteitä hyväksytä.

Mene muualle ulisemaan ja tee sellanen kysely mitä ite haluut.

Vierailija
24/24 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tyyppi on kyllä väärinymmärtämisen ammattilainen. 

Sen saa hiljaiseksi kysymällä muutaman napakan kysymyksen. Silloin se katoaa paikalta. Väittelyä se rakastaa ja haluaa. Siihen ei kannata alkaa. Paitsi, jos haluaa huudattaa sitä oikein kunnolla. Se on muuten naurettavan helppoa.