Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma vartalo

Vierailija
05.06.2023 |

Miten osaisi olla ihmisten ilmoilla niin, ettei koko ajan olisi jotenkin tietoinen vartalostaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oon mullakin, olen 182cm hujoppi naiseksi,,, heh ei naurata

Vierailija
2/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ongelma on alavatsa. Jos se ei olisi niin löysä ja hyllyvä ja roikkuva niin olisi paljon kivempi olla.

Nyt ahdistaa kun alushousutkaan ei pysy siinä vatsan päällä ja ne ahdistaa vatsan alla. Housuja on vaikea löytää mahan takia.

Vaatteet pitää miettiä niin että alavatsa ei näy.

Istuessa mietin koko ajan miltä maha näyttää ja kävellessä mietin että näkeekö ihmiset kun vatsa hyllyy.

Adominoplastiaan ei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miltä muut näyttävät alasti. Unohtuu oma olo.

Vierailija
4/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut hirveä vartalo niin laihana kuin nyt vähän ylipainoisena. Mikään vaate ei oikein istu kun vartalossa pahaa epäsuhtaa siellä ja täällä.

Vartalo on ollut ongelma läpi elämän. 

Vierailija
5/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole se sun vartalo, ongelma on syvempi. Pelkäät ehkä ihmisiä? Olet aina kokenut olevasi jotenkin vääränlainen? Uskomus että jos kehosi olisi hyvin kaunis, välttyisit kaikelta tuskalta?

Vierailija
6/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa nyt ensin geneettisiä epämuodostumia ennen kuin alat vinkumaan.

Vierailija
7/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Ongelma on alavatsa. Jos se ei olisi niin löysä ja hyllyvä ja roikkuva niin olisi paljon kivempi olla.

Nyt ahdistaa kun alushousutkaan ei pysy siinä vatsan päällä ja ne ahdistaa vatsan alla. Housuja on vaikea löytää mahan takia.

Vaatteet pitää miettiä niin että alavatsa ei näy.

Istuessa mietin koko ajan miltä maha näyttää ja kävellessä mietin että näkeekö ihmiset kun vatsa hyllyy.

Adominoplastiaan ei ole varaa.

Hei! Minulla on myös tuota vatsaongelmaa, KUNNES löysin Revolution Racen legginssit. Sellaiset urheilulegginssit tai vastaavat. Housut painaa vatsan ja muut makkarat siististi 'kasaan' ja kas, voit pitää normipaitoja 😮

Jos ongelma on lisäksi roikkuva takapuoli, housut nostavat myös pakaroita muttei täysin korjaa ongelmaa, sitten on vaihtoetona pidemmät paidat.

Kesäksi ajattelin katsella samanmoisia shortseja ja niitä voi sitten pitää vaikka mekon kanssa jne jne.

Mutta varmaan muitakin merkkejä on tuollaisia tiukkoja kokoonkursivia, mutta niistä mulla ei kokemusta.

Ja se, jolla ei ole tällaisia ongelmia, olkoon kiitollinen mutta älä tule sanomaan mulle, eikö nuo tunnu ja näytä kaameilta päällä. 😁 Vastaisin että ei todellakaan! Uusi uljasryhtinen maailma avautui mulle noiden housujen myötä ja ai että on itsevarmempi olo! Koska ongelma on tosiaan vain tuo vatsa...

Jos päädyt ostamaan housut, kerro, miten niiden kanssa kävi 🙂

Vierailija
8/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa. Itselläni ongelma on kasvoissa. Maskiaika toi helpotusta, mutta nyt kun pitäisi olla ilman, saan paniikkikohtauksia.

Vierailija
9/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa auttaa. Itselläni ongelma on kasvoissa. Maskiaika toi helpotusta, mutta nyt kun pitäisi olla ilman, saan paniikkikohtauksia.

Saa sitä maskia edelleen käyttää eikä kukaan ihmettele. Pidä vaan, jos se tuo turvaa

Ap

Vierailija
10/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä lukee, ettei minulla ole sellaisia?

Ap

Vierailija
11/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulla ei ole niitä riittävästi jotta saisit valittaa. Minulla niitä on enemmän joten ole hiljaa.

Vierailija
12/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulla ei ole niitä riittävästi jotta saisit valittaa. Minulla niitä on enemmän joten ole hiljaa.

Äläpä mollaa ihmistä, josta et oikeasti mitään tiedä.

Ja kyllä jokainen saa "valittaa," jos nyt sitä sanaa haluat käyttää.

Et sinä ole mikään mittari. Kukaan ei ole.

Ainahan maailmasta löytyy joku, jolla se jokin asia on vielä pahemmin kuin jollain toisella. Silti se ei kärsimystä poista.

Vierailija
13/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ongelma jos pärstä on samaa kerrointa, eritasoisuus häiritsee eniten.

Vierailija
14/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä maskia edelleen käyttää eikä kukaan ihmettele. Pidä vaan, jos se tuo turvaa <3

Ap

Kiitos!

Pohjimmiltaan minulla on kai sama ongelma kuin sinulla: "miten olla koko ajan ajattelematta asiaa X". Vain yksin ollessa olen rentona. Ihmisten ilmoilla oleminen on yhtä tuskaa, kun pelkään muiden kommentteja ja reaktioita. Konkreettisten ulkonäkövikojen lisäksi minulla on erilaisia jännitys- ja tic-oireita, joiden vuoksi pelkään näyttäväni typerältä.

Töissä olen pystynyt käymään juuri maskien ansiosta.

- 8

Vierailija
15/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä hyvä olla tietoinen siitä että miten jalat liikkuvat, ettei vallan kompastu.

Vierailija
16/16 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin oon mullakin, olen 182cm hujoppi naiseksi,,, heh ei naurata

Mä haluaisin olla noin pitkä. Kadehdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä