Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö kevätjuhlissa jaetaan hymypatsaita?

Vierailija
05.06.2023 |

Aikanaan sain ikuisen häpeän leiman, koska en saanut ainoana suvun jäsenenä hymypatsasta. Isoveljeni ja kolme serkkuani saivat, minä en saanut, koska niitä ei viimeisinä enää ala-astevuosinani edes jaettu.
Kriteerinä oli se, että olet 3-6 luokan oppilas. en tiedä miksi, mutta ollessani 4-6 luokalla patsaita ei enää ajettu ja koska en siten vonut saada hymypatsasta, aiheutin äitinin ja äidinäidin mielestä häpeän leiman perheeseen, koska olen siten ollut hankala ja vaikea lapsi. ei auttanut selitys, että minun on ollut käytännössä edes mahdotonsa saada hymypatsasta, koska niitä ei jaettu Ei mennyt perille. Mummu piti tätä hautaan saakka häpeänä, eikä juuri minuun kontaktia enää ottanut. Äitinit myös välillä jaksaa tästä koulujen päättäjäisten jälkeen muistuttaa. veljeni onkin siten hänelle se parempi lapsi.
Niin ja minun kuvaanhinan ei edes löytynyt isovanhempien kirjahyllystä. Kaikkien muiden lastenlasten kuvat siellä kyllä katseli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri. hahhahhaaa

Vierailija
2/3 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vielä jaetaan. Viime vuonna sen sai lapseni kaveri, joka käy meillä säännöllisesti perseilemässä. Todella-todella huonotapainen lapsi, en tiedä miten lienee sahannut opettajia linssiin.

Omalle lapselleni en välttämättä ko huomionosoitusta toivoisi. Ja stipendienkin jako alakoulussa on jotenkin negatiivisesti leimaava tapa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jaetaan. Ap:n äiti ja suku on ihan pimeää sakkia jos jollain hymypatsaalla on noin paljon merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan