Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan juhannusta ja mökkeilyä

Vierailija
05.06.2023 |

En mitenkään tykkää mistään mökkeilystä tai telttailusta.

Olen täysin kaupunki-ihminen.

Kohta on taas se juhannus. Pitäisi kokoontua porukalla johonkin mökkiin. Suku on riidoissa, kännistä örvellystä yms yms

Miten tämän voisi välttää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäämällä kaupunkiin? Kai aikuinen saa päättää miten juhannusta viettää.

Vierailija
2/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas rakasta juhannusta. Saa olla perheen kanssa mökillä. Saunoa, grillailla ja ottaa lasin viiniä. Puhelin ei soi koko ajan eikä asiakkaat soittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi välttää sillä, että et mene. Yksinkertaista.

Vierailija
4/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn nykyään kotona juhannukset. 30 vuotta mökillä jussit niin johan riitti, ei enää ikinä.

Vierailija
5/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
6/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on oikein hyvä hetki karata vaikka kaupunkilomalle Keski-Eurooppaan. Siellä kun ei juhannusta juhlita, niin se on ihan tavallinen viikonloppu ja tavallisella 8-16 arkityöläisellä on vielä yksi ylimääräinen vapaapäiväkin.

Vierailija
7/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Joulu? Ilmeisesti sama homma. Ja viikonloput?

Vierailija
8/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään juhannus omalla mökillä,  kutsuttu lähisukulaiset mukaan. Kivaa se minusta on, lippu salkoon, katetaan terassille kesäinen juhlaruoka, jutellaan, saunotaan, uistellaan, nautitaan valoisasta. Viinit ja oluet jää lähes koskematta nykyään meidän suvussa, tärkeämpää yhdessäolo ja juttelu. Mutta joitakin kaupunkilaisempia suvussa joita ei enää edes houkutella mökille, tavataan heitä sitten kaupungissa.

Vierailija
9/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe. Mä sanoin porukoille että joudun olee töissä. Kivasti saa lisät ja töissä muutenkin rauhallinen meno.

Vierailija
10/12 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ap.n kuvaama juhannus kuulostaa ihan kamalalta, eikä yhtään sille mikä oma sukujuhannukseni mökillä on. 

Vierailija
11/12 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun olisikin vain se perheen kesken se juhannus.. muttakun mukaan kutsutaan näitä känniörveltäjiä niin itse jään mieluummin yksin kotia.

Vierailija
12/12 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta herkkuja ja lukittaudu kotiin netflixin kanssa. Sano kaikille että olet jossain muualla, vaikka ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi