Ostettiin sitten minulle kakkosauto VR:n hinnankorotusten vuoksi
Työmatka Hki-Kupittaa eestaas kaksi kertaa viikko.
Junaliput kallistui ihan törkeästi. Hki-Kupittaa menopakuu lähes 50€!!!
Ja autolla matka lyhenee 40 minsaa, kun pääsee ovelta ovelle.
Kommentit (24)
Minä taas puolestani kävin äsken aamupaskalla, olikin tahmaista sorttia tällä kertaa, takertui perskarvoihin niin tiukkaan että paperia meni puoli rullaa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ulina on kuin musiikkia 🎶
Mene pummi töihin.
Jos pitäisi käydä kaksi kertaa viikossa Kupittaalla, niin todennäköisesti ampuisin itseni mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas puolestani kävin äsken aamupaskalla, olikin tahmaista sorttia tällä kertaa, takertui perskarvoihin niin tiukkaan että paperia meni puoli rullaa.
Pesisit karvapersettäs välillä, niin ei tarttuisi paska kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ulina on kuin musiikkia 🎶
Mene pummi töihin.
Vartin päästä lähden ajelemaan, jatka sinä unia vielä ja iltapäivällä täyttelet sitten työhakemuksia.
Ja siellä kakkosautossa jaat kakkosta Kupittaan parkkipaikalla?
Minua häiritsee, kun pieniinkin ongelmiin tehdään pikavauhdilla kalliita ostoksia.
Auto on asunnon jälkeen kallein investointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos sinä tulet ja ronkit ensin pavut pois paskastani ja sen jälkeen nuolet reiän puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos sinä tulet ja ronkit ensin pavut pois paskastani ja sen jälkeen nuolet reiän puhtaaksi.
Mistä laitoksesta sä olet karannut 🤯
Helsinki - Kupittaa 10 matkan sarjalippu maksaa 160 € eli 16 € / matka. 30 matkan sarjalippu maksaa 440 € eli 14,67 € / matka. 50 matkaa maksaa 660 € eli 13,2 € / matka.
Miksi ostat tavallisia meno-paluulippuja, jos kulkutarve on noin säännöllinen?
Mikä sulla on ykkösautona ja miksi et sillä ykkösellä ajanut? Onks se ykkönen joku Lada?
Vierailija kirjoitti:
Eikö köyhällä ole persesuihkua?
Mulla maksoi 11 euroa meno-paluu Kupittaa Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee, kun pieniinkin ongelmiin tehdään pikavauhdilla kalliita ostoksia.
Onhan vene ja mönkijä sentään autoa kalliimpi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on ykkösautona ja miksi et sillä ykkösellä ajanut? Onks se ykkönen joku Lada?
Miehellä työkäytössä Peugeot 5008 diesel. Sillä myös mökkimatkat ymt.
Mulle ostettiin Toyota RAV4 hybridi. Sen verran iso pitää olla, että saa lapset kuskattua harrastuksiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun järjestelmäkamera erilaisine objektiiveineen maksoi enemmän kuin kohtuullinen käytetty auto.
Jännittävä ja mukaansatempaava tää sun blogi, milloin tulee seuraava päivitys?