Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan viiskymppinen nainen värjäisi hiuksiaan harmaaksi?

Vierailija
04.06.2023 |

Katsoin yhtä päivänsankarin sukulaistätiä ylppäreissä että oli ihan harmaa pää, niin varmastikin oma väri?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla harmaita hiusvärejä juurikaan olemassa, kun yleensä hiusvärit poistavat harmaat.

Vierailija
2/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan harmaa hiusväri kovasti muodissakin joitain vuosia sitten. Ja kyllä vaan jotkut värjäävät harmaiksi hiuksensä ihan tarkoituksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää. Mutta yleensä ne jotka 50v värjää hiuksiaan tekee sitä ikääntymistä peitelläkseen, joten harmaa on todennäköisesti aito. Mutta harva 50v on kokonaan harmaa, suurin osa on tuossa iässä kaksivärinen joten jos on hyvin tasainen hiusväri todennäköisyys värjäykselle kasvaa. 

Vierailija
4/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikein odotan, että hiukset harmaantuisivat, vielä ei ole näkynyt ainoatakaan harmaata karvaa päässä 38-vuotiaana. Mummillani ja isälläni on älyttömän kaunis harmaasävy hiuksissa, kummallakin vielä pitkät ja paksut hiukset.

Se parin vuoden takainen harmaa hiusväritrendi oli mielestäni tosi kiva, mutta omat hyvin tummanruskeat hiukset ei oikein vaalentamatta siihen olisi taipuneet, niin jäi kokeilematta.

Vierailija
5/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap. Oltiinkohan samoissa juhlissa? Mä olen viisikymppinen ja mulla on luonnostaan kokonaan harmaat hiukset.

Vierailija
6/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää. Mutta yleensä ne jotka 50v värjää hiuksiaan tekee sitä ikääntymistä peitelläkseen, joten harmaa on todennäköisesti aito. Mutta harva 50v on kokonaan harmaa, suurin osa on tuossa iässä kaksivärinen joten jos on hyvin tasainen hiusväri todennäköisyys värjäykselle kasvaa. 

Täällä taas asiantuntija vastaa, ei voi tietää, mutta tiedät kuitenkin, että hiukset värjätään ikääntymistä peitelläkseen.

Itselläni on jo paljon harmaita, mutta en värjää ikääntymistä peitelläkseni, vaan siksi, että koen vaaleiden sopivan paremmin ja minulla on aina ollut vaaleat hiukset. Harmaat hiukset tekevät olemuksesta valjun. Eiköhän sen ikääntymisen huomaa muusta(kin), kuin hiusten väristä. Eikä kaikille sitäpaitsi edes tule harmaita ja joillekin tulee jo kolmikymppisenä (katso vaikka Nata Salmelaa).

Vierailija
7/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas asiantuntija vastaa, ei voi tietää, mutta tiedät kuitenkin, että hiukset värjätään ikääntymistä peitelläkseen.

Itselläni on jo paljon harmaita, mutta en värjää ikääntymistä peitelläkseni, vaan siksi, että koen vaaleiden sopivan paremmin ja minulla on aina ollut vaaleat hiukset. Harmaat hiukset tekevät olemuksesta valjun. Eiköhän sen ikääntymisen huomaa muusta(kin), kuin hiusten väristä. Eikä kaikille sitäpaitsi edes tule harmaita ja joillekin tulee jo kolmikymppisenä (katso vaikka Nata Salmelaa).

Olen 48v haarmaantuva nainen ja mielipiteeni perustuu keskusteluun ikätovereitteni ja työkavereitteni kanssa. Todella moni sanoo että heillä on harmaata, mutta eivät vielä halua menettää nuorekkuuttaan, ja siksi värjäävät. On varmasti muitakin syitä, mikäs minä sitä kieltämään. Mielestäni en esittänyt absoluuttisia totuuksia suuntaan tai toiseen. 

Minäkään en malta odottaa sitä, että harmannun vielä lisää. Harmaat hiukseni ovat vahvempia kuin ruskeat ja korostavat ihoni sävyä ja kasvojeni värejä. Mutta värjäämiskierteeseen en todellakaan halua. 

Vierailija
8/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50+ ja värjään hiuksia ainakin toistaiseksi ihan vaan vaihtelunhalusta. Äidilleni tuli harmaita vasta seitsemänkympin jälkeen, samoin kuin toiselle siskolleen. Toinen kuoli 75- vuotiaana ilman ainoatakaan harmaata hiusta.

Vierailija
9/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu kyllä ihan pigmentistä yms. Miten joku voi väittää, että " harva 5- kymppinen on harmaa". No ehkä vaakeahkossa tukassa ei näy, mutta väittäisin että suurin osa tumma- ja ruskeahiuksisista todellakin on harmaita viisikymppisenä ja moni jo nelikymppisenä.

Vierailija
10/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Irina Björlundilla värjätty harmaa, näyttää minusta siltä.

Vierailija
11/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten tuo harmaantuminen on yksilöllistä. Yhdeksänkymppisellä mummollani ei näy yhtään harmaata, eikä taatusti ole värjätty.

Vierailija
12/12 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita tarvitse erikseen värjätä harmaiksi, näyttävät muuttuvan vähitellen itsestään. Ensimmäiset harmaat tulivat vuosi sitten 50-vuotiaana. Nyt on ohimolta ihan harmaat ja otsalla harmaita raitoja. En voi tällä hetkellä edes varjätä niitä piiloon, kun on niin kova lääkitys päällä ja hiukset sen vuoksi huonossa kunnossa. Katsotaan sitten puolen vuoden tai vuoden päästä uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi