Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jättää lapsi henkistä väkivaltaa käyttävälle vanhemmalle?

Vierailija
04.06.2023 |

Jos lapsi erossa haluaa jäädä tällaisen vanhemman kanssa asumaan? Tilanne on siis sellainen että meillä kotona eletään ns. munankuorilla ettei mies suuttuisi asioista. En uskalla ottaa monia asioita puheeksi, vain koska pelkään miehen raivostumista. Mies ottaa kaiken syyllistävänä itseään kohtaan, eikä suostu puhumaan järkevästi, joten usein turhaudun ja vetäydyn omiin oloihini. Sitten kun otan viimein arat asiat puheeksi, niin mies saa aivan hirveän raivokohtauksen ja alkaa nimitellä jopa lapsen kuullen idiootiksi, hoitoa tarvitsevaksi pipipääksi, manipuloivaksi narsistiksi ja nostaa itseään jalustalle, kuinka osaa diagnosoida minun kaltaiset naiset kun on joutunut psykologiaakin oikein lukemaan. Mies puhuu jopa seksistä alakouluikäisen lapsemme kuullen minulle ja sättii minua siitä ettei seiso yms kun en tee mitään asialle.

Nytkin lapsi viettää isänsä kanssa suljettujen ovien takana aikaa kun uskoo minun olevan se paha tässä perheessä. En vain jaksa enää tätä ja minun on lähdettävä ennen kuin koko päänuppi hajoaa lopullisesti.

Mies uhkailee lakimiehillä jos edes ehtotan että lapsi asuisi kanssani. Tiedän että on niin taitava manipuloimaan, koska on korkeassa asemassa, että varmasti saa minusta leivottua sen hullun muiden silmissä (jopa virkamiesten) ja lapsen itselleen, joten ajattelin että jos lapsi halua jäädä isälleen niin jääköön. Olen kaikkeni tehnyt ja elänyt vain tälle perheelle, niin nyt olisi minunkin aika vihdoin elää turvallista elämää vain itselleni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän