Mitä mieltä olette Mio nimestä?
Kommentit (30)
Tulee mieleen joku sukupuolidysforia.
Tulee mieleen Astrid Lingrenin Mio, poikani Mio kirja
Mio oli ainakin ennen vaippamerkki.
En laittaisi nimeksi lapselle.
En pidä M-kirjaimella alkavista miehen nimistä . Mio on jotenkin feminiininen muutenkin.
Italiaksi "minun". Vähän outo nimenä.
Kiitos. Olenkin miettinyt kissalle nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Mio oli ainakin ennen vaippamerkki.
En laittaisi nimeksi lapselle.
Missähän maassa, ja millä vuosikymmenellä? En muista tommosta vaippamerkkiä 🤷🏻..
-eri
Ps. Mio, poikani Mio 👍🏻
Joku Mazdan kääpiökokoinen kauppakassi kolmesylinterisellä 0.7 litran koneella.
En tykkää merkityksen takia nimistä kuten Mio, Mia, Mea. Mutta toki ei ole minun lapseni, joten mikäs minä olen antamaan mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
En pidä M-kirjaimella alkavista miehen nimistä . Mio on jotenkin feminiininen muutenkin.
Eipä oo. Tutustu vaikka espanjan kieleen 👍🏻
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo. Tutustu vaikka espanjan kieleen 👍🏻
-ohis
Asun Suomessa. Mio kuulostaa joltain tyttökissan nimeltä
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Olenkin miettinyt kissalle nimeä.
Miu mau, missä mamman kulta Mio?? Mjauuurgh, täällähän minä. Mieletön nimi kissalle!!
Laitapa ihan oikea nimi kuten Jaakko, Matti tai Ensio.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin Tio, Sio, Neo, Sio, Tio, Tia, Tua, Leo, Geo. Liian lyhyt nimi ja liian oletettava tylsä, lapsinimi joka ei sovi aikuiselle. Mia nimessä on järkeä, Mutta Mio on kuin kissan rääkäisy ja sukupuoleton. Ihan varmasti joku löytää hyviä puolia siitä, jos se vain sattuu olemaan nimenä.
Mio on italiaa ja tarkoittaa sanaa minun. Ei ihmisen nimi.
Vähän sama kuin Tio, Sio, Neo, Sio, Tio, Tia, Tua, Leo, Geo. Liian lyhyt nimi ja liian oletettava tylsä, lapsinimi joka ei sovi aikuiselle. Mia nimessä on järkeä, Mutta Mio on kuin kissan rääkäisy ja sukupuoleton. Ihan varmasti joku löytää hyviä puolia siitä, jos se vain sattuu olemaan nimenä.