No niin mammat! Klo 18 kaksi valkoista kynttilää ikkunalle palamaan itsenäisen Isänmaamme kunniaksi!
" Nyt on turva tulla"
Kynttilät ovat kunnianosoitus itsenäiselle Suomelle. Sodan aikana olivat viestinä rintamalta tuleville jääkäreille, että talo on turvallinen.
Kommentit (12)
Olen yllättynyt että av:llakin kunnioitetaan itsenäistä Suomea, luulin kaikkien olevan täällä poliittisesti punaisia jotka eivät itsenäisyydestä tai sen juhlimisesta perusta.
Mua ahdisti suunnattomasti, kun naapurissa keski-ikäiset ihmiset siivosivat tänään, Suomen juhlapäivänä :( Matot oli ulkona koko päivän :( Jotenkin luulisi, että olisi jotain käytöstapoja... Että veteraaneja ja lottia osattaisiin arvostaa, edes tänä yhtenä pyhäpäivänä.. He ovat taistelleet meille itsenäisen isänmaan!
t. ap
kunnioitus tulee kotikasvatuksesta...mummu on lotta ja vaari oli sodassa... vanhemmat aina kunnioittaneet Suomen itsenäisyyttä. mies laskuvarjojääkäri ja jatkamme itsenäisyyden kunnioittamisen perinnettä omille lapsillemme:)
voihan olla, että tulee aika kun koko maapallo taas sotii :/
ap
Vierailija:
Mua ahdisti suunnattomasti, kun naapurissa keski-ikäiset ihmiset siivosivat tänään, Suomen juhlapäivänä :( Matot oli ulkona koko päivän :( Jotenkin luulisi, että olisi jotain käytöstapoja... Että veteraaneja ja lottia osattaisiin arvostaa, edes tänä yhtenä pyhäpäivänä.. He ovat taistelleet meille itsenäisen isänmaan!t. ap
minäkin imuroin aamulla ja pesin muutaman ikkunan. Että kynttilät näkyisivät paremmin ;)
(Eilen satoi ja en saanut pestyä).
Punaisia olivat äitini isovanhemmat. Kaikki kunnia heille! Kumpikin katosivat Venäjällä = murhattiin. Virallista dokumenttia on olemassa kirjojen ja kansien välissä.
Isäni vanhemmat lähtivät Viipurista evakkoon pienet lapset kainalossa (isäni ja siskonsa).
Ei kai nyt enää tarvitse lähteä sille tielle, että syytetään punaisia tai valkoisia.
Emme eläneet sitä aikaa. Vihannosto on helpointa mitä voi tehdä.
Kunnia kaikille sotaveteraaneille sekä kummallekkin sotavetraaniukilleni!
YLLÄTTYNYT MISTÄ?? HÄPEÄ!!
Olen yllättynyt että av:llakin kunnioitetaan itsenäistä Suomea, luulin kaikkien olevan täällä poliittisesti punaisia jotka eivät itsenäisyydestä tai sen juhlimisesta perusta.
[/quote]
Otin kantaa tähän tyyppiin, joka ihmetteli, että täällä Suomessa osataan
viettää itsenäisyyspäivää.
Vaikka punaisia isovanhemmista löytyy.
Ei ole ikkunalautaa.