Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen ihastunut minuun

Vierailija
03.06.2023 |

Haluaa nähdä, kertoo ihastuksesta, kehuu ja pussaa.

Miksi varattu tekee näin? Ilmeisesti ei onnea ole kotona.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dopamiiniryöppyä ja jännitystä, defensiivistä vastuunsiirtoa omasta onnettomuudestaan. Narsismin aiheuttama ihailuntarve.

Joka tapauksessa sinä olet tässä se hyödyke. Kerää vähän itseluottamusta ja pistä homma poikki.

Vierailija
2/6 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nähty ja koettu. Itse petin miestäni kun en ollut onnellinen. Lapsien, jotka eivät tosin olleet hänen,  takia pysyin suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on vaikea vastustaa komeaa ja mukavaa miestä vaikka kotona olisi samanlainen.

Vierailija
4/6 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin on muuttanut uusi lapsiperhe. Mies, nainen ja kaksi lasta. Itse olen yh ja etsin vielä unelmieni miestä. Tuo uusi mies on kyllä komea ja pitää lapsista. Minunkin lapseni pitää hänestä. Olemme vitsailleet pihalla. Hän ei tiedä vielä, että pilluni valuu heti, kun ajattelenkin hänen kosketustaan ja miltä hän tuntuu. Mitä hän tekisi kanssani. Eniten toivon, että voisimme joskus elää oikeasti yhdessä. Haluaisin tätä ihanaa miestä niin paljon. Ehkä toiveeni vielä toteutuu.

Vierailija
5/6 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis rikollinen.

Vierailija
6/6 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenisän kävellessä ohitseni tunsin kuinka käsi käväisi niin ihanan viattomasti etumuksellani, niin hellästi että sen olisi voinut laittaa vahingon piikkiin tai tilan ahtauden mutta kuitenkin niin tarkasti että ei jäänyt epäselväksi mistä oli kyse. Tunsin suorastaan viiltävää kipua jalkovälissäni, niin hyvältä se tuntui :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän