Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko normaali?

Vierailija
02.06.2023 |

Olen keski-ikäinen nainen, naimisissa ja suhde kestänyt lähes 25 vuotta. Epäilen ihmisten motiiveja. Ettei ne oikeesti voi musta tykätä. Miehen positiivisiin sanomisiin on vaikea luottaa.

Asiaa ei auta se, että turhautuneena mies haukkuu mua tyhmäksi, etten ymmärrä puhetta ja että mulla on päässä vikaa.

Onkohan mulla jokin persoonallisuuden häiriö? Alan jo epäilemään omaa mielenterveyttäni. Olen introvertti ja kovin ujo.

Koulukiusaamisesta johtuen on kaverisuhteiden luominen ja pitäminen heikkoa enkä oikeastaan niitä kaipaakaan. En mä tämmöinen epävarma ollut ennen kiusaamista.

Töissä tuun toisten kanssa toimeen, mutta läheiseksi suhteet ei pääse.

Mieheni pitää mua outona, ku ei ole kavereita. Lapsena mulla oli kavereita, ennen Koulukiusaamista yläasteella. Silloinkin vaan pari hyvää ystävää, mö en viihtynyt isossa joukossa.

Vie multa energiaa kauheasti, jos pitää olla kovin sosiaalinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
2/4 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun ongelmat johtuvat miehestä. Eroa jos toinen haukkuu tyhmäksi? Ihmisillä on eri tapa ymmärtää ja käsitellä puhetta. Samoin miehillä ja naisilla eri tapoja kommunikoida. Jotkut ovat eri planeetoilta melkein, luonteissa on eroja. Ehkä mies puhuu silloin kun oot ajattelemassa muuta tms. Ei ole pers.häiriötä automaattisesti, suomalaisilla on autisminpiirteitä yleisimmin, mutta ei diagnoosia eikä kaikki sitä tarvitse. Miehillä asperg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kyllä temperamentiltamme täysin erilaisia. Hän on rauhallinen ja ahdistuu riitelystä, jättää mieluummin asiat silleen. Mä taas olen aika temperamenttinen ja kiivas, ja mua hämää asiat jotka on jäänyt hiertämään. Meidän parisuhteessa niitä asioita on aika paljon. Toki ne häntäkin häiritsee, mutta hän jättää mieluummin ikävät asiat roikkumaan. Tuo haukkuminen jää ikävästi mieleen enkä tiedä miten siitä pääsee yli. Pitäisikö mun mennä jollekin kallonkutistajalle ja sanoa että ukon mielestä olis jotain vikaa?

Vierailija
4/4 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan olla, että koulukiusaamisesta vieläkin nollissa itsetunto ja mies tietää miten lyödä vyön alle? Oikeastaan, kerran hän kysyi, että mitä mä olin tehnyt että ne kiusasi.

Tuntuu vaan kauhealta että mies ajattelee musta noin.