Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvakirja/ muistokirja lapselle

Vierailija
02.06.2023 |

Oletteko kaikki koonneet vauvakirjaa tai jotain muuta muistojen kirjaa lapselle?
Me ei olla saatu aikaiseksi ja nyt mietin että ollaanko siis ihan surkeita vanhempia. Lapset 6 ja 8...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo 80-luvulla syntynyt "vauvani" ole siitä kirjasta ollut ikinä kiinnostunut itse. Eikä sinne paljon jaksettu mitään koota meidän vanhempienkaan toimesta.

Olen luullut, ettei sellaisia kirjoja edes ole enää.

Vierailija
2/6 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali valokuvakirja tai albumi. Vauvakirja on eri asia, kun joku on ihan vauva, ei ole välttämätön. Vaikka pituuden ja painon ym tiedot saa kai albumiin tai kirjaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä vaikka sellainen valokuvakirja. Kuvia ensimmäisistä vuosista ja voihan sinne sivuille kirjoitella jotain tekstiä ja muistoja.

Vierailija
4/6 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali valokuvakirja tai albumi. Vauvakirja on eri asia, kun joku on ihan vauva, ei ole välttämätön. Vaikka pituuden ja painon ym tiedot saa kai albumiin tai kirjaankin.

Valokuvakirjojakaan ei oo. Mut niitä nyt sentään voitais tilata.

Pituus ja paino on toki jossain neuvolakortissa, mut enemmän mietin sellaisia pieniä tarinoita, hauskoja lausahduksia, lempijuttuja, persoonan piirteitä...

Vierailija
5/6 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetä vaikka sellainen valokuvakirja. Kuvia ensimmäisistä vuosista ja voihan sinne sivuille kirjoitella jotain tekstiä ja muistoja.

Tää voisi olla hyvä idea kyllä! Ehkä voisin tehdä tällaiset, kun asia vaivaa.

Vierailija
6/6 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapselle vauvakirja jossa olisi täytettävää kouluikään asti. En vaan meinaa muistaa sinne kirjoitella. Pitää yrittää tsempata. Omaa äitini tekemää vauvakirjaa oon tykännyt lukea ja oli mielenkiintoista tietää milloin opin liikkumaan ja puhumaan kun omat lapsi oli siinä vaiheessa.